Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Belgiumdigital 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
    Ik ben nog steeds aan het wachten om een financieël verslag te ontvangen voor diegenen die niet aanwezig konden zijn op de algemene vergadering.

    Heb dit reeds een tijd geleden gevraagd aan Hombre en nooit een antwoord gekregen. Onlangs nog eens via Karel gevraagd die het verslag heeft verzorgd tijdens de laatste algemene vergadering.

    Lijkt me niet moeilijk om een overzicht te sturen naar de betalende leden, maar ben nog steeds in blijde verwachting.

    Tot dan wacht ik om mijn bijdrage voor 2007 te storten.
    Hahahah slimmeke... Je hoeft helemaal niet te wachten om te betalen.
    Het financieël verslag is van 2006 en je betaald nu voor 2007 .. Dus da zal toch nie in da verslag zitten.
    Daarom is wachten om te betalen toch zinloos? ... Toch?

    Comment


    • #17
      Re: Belgiumdigital 2007

      Ik zou ook graag lid willen worden, maar kan er iemand het rekeningnummer even doorgeven dat ik mijn storting kan uitvoeren. Alvast bedankt
      BD0031BE

      Comment


      • #18
        Re: Belgiumdigital 2007

        Nieuwe leden, die reeds een mailtje stuurden naar het secretariaat, krijgen begin januari (lees: deze week) een mailtje met de nodige info, rekeningnummer ... en alles wat nodig is om lid te worden van Belgiumdigital vzw.

        Comment


        • #19
          Re: Belgiumdigital 2007

          Zojuist ook mijn bijdrage betaald.
          Doe zo verder Belgium Digital.
          www.digitalclickx.com

          Comment


          • #20
            Re: Belgiumdigital 2007

            done ...

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #21
              Re: Belgiumdigital 2007

              done ... maar ik zou wel graag een volledige verslaggeving ontvangen, of ergens kunnen raadplegen.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: Belgiumdigital 2007

                Ik heb vandaag mijn bank de opdracht gegeven om €30 over te maken aan mijn lievelingsforum
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #23
                  Re: Belgiumdigital 2007

                  Mijn bijdrage is ook terug onderweg voor 2007.
                  [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Belgiumdigital 2007

                    Ik heb mijn jaarlijkse bijdrage ook al gestort .
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Belgiumdigital 2007

                      Voila ze, 'k kan ook weer een jaar verder
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #26
                        Re: Belgiumdigital 2007

                        Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                        Nieuwe leden, die reeds een mailtje stuurden naar het secretariaat, krijgen begin januari (lees: deze week) een mailtje met de nodige info, rekeningnummer ... en alles wat nodig is om lid te worden van Belgiumdigital vzw.

                        Maar dan kunnen wij nooit kans maken op die bonus
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #27
                          Re: Belgiumdigital 2007

                          In het voorbije jaar hadden we net geen 300 betalende vzw leden. Het zou dus wel een wonder heten, als we dit aantal benaderen voor eind januari.
                          Als het zo'n vaart loopt, dan kunnen we overwegen om de bonus uit te breiden.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Belgiumdigital 2007

                            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                            In het voorbije jaar hadden we net geen 300 betalende vzw leden. Het zou dus wel een wonder heten, als we dit aantal benaderen voor eind januari.
                            Als het zo'n vaart loopt, dan kunnen we overwegen om de bonus uit te breiden.
                            oef, nu kan ik tenminste slapen vannacht
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #29
                              Re: Belgiumdigital 2007

                              Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                              In het voorbije jaar hadden we net geen 300 betalende vzw leden. Het zou dus wel een wonder heten, als we dit aantal benaderen voor eind januari.
                              Als het zo'n vaart loopt, dan kunnen we overwegen om de bonus uit te breiden.
                              meen je dat nou echt, dat valt mij dan behoorlijk tegen zeg.
                              maar hopelijk veranderd dat, nu er wat aandacht aan besteed wordt.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #30
                                Re: Belgiumdigital 2007

                                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                                meen je dat nou echt, dat valt mij dan behoorlijk tegen zeg.
                                maar hopelijk veranderd dat, nu er wat aandacht aan besteed wordt.
                                grt,bouk.
                                effe mezelf Quoten hoor.
                                bedoel natuurlijk VZW leden.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X