Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Algemene vergadering 24 maart 2007

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #91
    Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
    Allen naar d' arme klaeren met heel, heel, heel grote struisvogeleieren...
    Kwestie van goei weer te hebben ....

    Volgens de laatste berichten : zaterdag en zondag droog met zonnige periodes. Maar breng toch maar (paas)eieren !

    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #92
      Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

      Bij nazicht van de rekening en de inschrijvingen voor het avondeten, tel ik nog 11 personen die nog niet betaalden.
      Kunnen deze dit snel in orde brengen?
      (Betrokkenen mogen vandaag een PM ter herinnering ontvangen.)

      Comment


      • #93
        Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

        Intussen alle betalingen OK
        Dank je wel!

        (1 uitz., reden bekend en aanvaard)

        Comment


        • #94
          Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

          Hallo,

          Als ik goed gelezen heb, spreken we af op de grote markt? Ook als het regent?

          Sven

          Comment


          • #95
            Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

            Sven,
            breng liever eierkes naar d'arme Klaeren opdat het niet zou regenen, want anders hebben we een GROOT probleem gezien het grote aantal deelnemers ...

            We spreken eigenlijk het beste af aan de raadzaal waar agv doorgaat en vanwaar we verdere uitleg geven ..
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #96
              Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

              we gaan toch niet bang zijn van wat water zeker? Ik heb meer schrik van "malheuren"

              a propos, Ballistic heeft TOCH gelijk, de afrit Lokeren/Dendermonde bestaat wel Ik passeer daar nogal eens zodat ik niet meer let op wat er op die plakkaten staat. Je kan inderdaad via de afrit Lokeren/Zele/Dendermonde via Zele naar Dendermonde, maar als je vanuit Antwerpen komt is 't wel een heel eind om. En aangezien er meer Nederlanders uit het Noorden komen dan uit het Zuiden ('t is nog geen augustus )...

              Comment


              • #97
                Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                zet er mij maar bij, dan hebben we goed weer
                Zeg Stefaan, daar mogen we toch op rekenen hé?
                EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                debruri.be

                Comment


                • #98
                  Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                  Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                  Zeg Stefaan, daar mogen we toch op rekenen hé?
                  Hangt af van mijn humeur. Momenteel ietwat stormachtig. Paraplu's toch maar meebrengen.

                  Comment


                  • #99
                    Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                    Ik zal er niet bij zijn maar wens een ieder een mooie, goede dag toe

                    Comment


                    • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                      Oorspronkelijk geplaatst door marc Bekijk bericht
                      Ik zal er niet bij zijn maar wens een ieder een mooie, goede dag toe
                      Van harte bedankt Marc
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                        Aan allen die morgen aanwezig zijn een prachtige dag toegewenst, helaas kan ik door andere verplichtingen er niet bij zijn, maar dit lukt wel eens , veel leute en mooie foto's
                        Ps. probeer de zon te regelen .
                        mvg Luc.
                        BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                        Comment


                        • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                          Oorspronkelijk geplaatst door camouflage Bekijk bericht
                          Aan allen die morgen aanwezig zijn een prachtige dag toegewenst, helaas kan ik door andere verplichtingen er niet bij zijn, maar dit lukt wel eens , veel leute en mooie foto's
                          Ps. probeer de zon te regelen .
                          mvg Luc.
                          Dit zou mijn 1ste AGV en SD moeten zijn, maar mijn achillespees besliste daar anders over...het zal dus voor de volgende keer zijn. Van mij dus ook een prachtige dag gewenst, veel plezier en schoon foto's! En laat de AGV verheldering en rust brengen!

                          Peter

                          Comment


                          • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                            Vandaag heb ik mijn nieuwe lens ontvangen.Als het weer het toelaat ga ik het morgen eens uittesten in 't stad. (voor mij Dendermonde) Wie weet kom ik een paar BD'ers tegen.

                            Mensen, geniet van Dendermonde en een boeiende SD gewenst !
                            Ook een aangename vergadering natuurlijk.
                            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

                            FotoBlog

                            Comment


                            • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                              Hoe'st weer in Dendermonde? Want ik heb er zin in
                              Groetjes, Damiaan.
                              Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                              Comment


                              • Re: Algemene vergadering 24 maart 2007

                                op een km of 10 in vogelvlucht ervandaan lig ik met mijn raam open naar de fluitende vogeltjes te luisteren, 't ziet er wat overtrokken uit maar voorlopig is 't over.

                                Comment

                                Working...
                                X