Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

    Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    BD kan geen betere dag kiezen dan 4 oktober want de Gazet van Antwerpen moet dit opgemerkt hebben. De gazet van de stad A legt op 4 oktober een ponton over de schelde om de inwoners maar ook de bezoekers van de stad A van rechter naar linkeroever te wandelen over het water. Dit ter herinnering aan 14-18 toen destijds dit ponton ook gebruikt werd voor de verschillende vluchtelingen.

    De kostprijs is 6€ en met dat ticket kan je vanaf de linkeroever de tram/bus terug naar het stad. Maar, op 20 september zit er in de GvA een gratis ticket. Dus allemaal de GvA kopen en misschien kunnen we afspreken in de voormiddag om samen de oversteek te doen.
    Je zal wel héél goed moeten afspreken om met een groepje te gaan. Er is een soort beurtrol gemaakt per half uur. Kom je op dat gegeven moment niet opdagen is je kans verkeken. KLIK
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #47
      Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Je zal wel héél goed moeten afspreken om met een groepje te gaan. Er is een soort beurtrol gemaakt per half uur. Kom je op dat gegeven moment niet opdagen is je kans verkeken. KLIK
      Ik ga nu zaterdag mijn ticket zeker opvragen en zal een afspraak nemen in de voormiddag.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #48
        Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

        al aardig wat deelnemers maar mis er toch nog wel een paar.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #49
          Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          al aardig wat deelnemers maar mis er toch nog wel een paar.
          grt,bouk.
          Een oproep doen hé Bouk aan hen die je graag zou willen zien.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
            BD kan geen betere dag kiezen dan 4 oktober want de Gazet van Antwerpen moet dit opgemerkt hebben. De gazet van de stad A legt op 4 oktober een ponton over de schelde om de inwoners maar ook de bezoekers van de stad A van rechter naar linkeroever te wandelen over het water. Dit ter herinnering aan 14-18 toen destijds dit ponton ook gebruikt werd voor de verschillende vluchtelingen.

            De kostprijs is 6€ en met dat ticket kan je vanaf de linkeroever de tram/bus terug naar het stad. Maar, op 20 september zit er in de GvA een gratis ticket. Dus allemaal de GvA kopen en misschien kunnen we afspreken in de voormiddag om samen de oversteek te doen.
            Gisteren direct geen tijd gehad om een ticket te registreren en toen ik 's avonds de tijd had was alles al bezet. Spijtig.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #51
              Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

              Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Er is op dit moment nog ruim plaats voor de rondvaart. Alvast 'reserveren' is geen probleem, er zijn altijd onvermijdelijke afzeggingen.

              Meld je WEL aan als je nog niet zeker bent van je deelname (dan weten we op wie we misschien héél even moeten wachten), maar laat ons OOK weten als uiteindelijk niet meekan (zodat we ook niet nodeloos naar je uitkijken).
              Vermits ik nog steeds niet zeker weet of ik het haal en dat zo zal blijven tot de laatste moment stel ik voor dat je zeker NIET op mij wacht, als ik er geraak ben ik op tijd en meld ik me ook.
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #52
                Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
                Gisteren direct geen tijd gehad om een ticket te registreren en toen ik 's avonds de tijd had was alles al bezet. Spijtig.
                Dat is niet ongewoon hé Patrick als men iets gratis weggeeft en/of krijgt.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #53
                  Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                  Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                  Dat is niet ongewoon hé Patrick als men iets gratis weggeeft en/of krijgt.
                  de rondvaart van 2.1/2 uur door de haven van Antwerpen op 4 oktober is ook geheel gratis.
                  zelfs voor Uw hele Familie.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #54
                    Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                    Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                    Dat is niet ongewoon hé Patrick als men iets gratis weggeeft en/of krijgt.
                    Ik was het ook glad vergeten, heb nu nog een ticket voor 00u30 kunnen reserveren. Dat zal dus na het restaurant nog een paar uurtjes avondfotografie in de stad worden.

                    Groeten,

                    Mark
                    http://markwijnants.zenfolio.com/
                    Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

                    Comment


                    • #55
                      Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      de rondvaart van 2.1/2 uur door de haven van Antwerpen op 4 oktober is ook geheel gratis.
                      zelfs voor Uw hele Familie.
                      grt,bouk.
                      Dat is inderdaad zo. Maar denk dat de doelgroep/kandidaten voor de ponton overtocht vele, zelfs héél veel malen hoger ligt dan de rondvaart. 443,600 lezers/kandidaten voor de krant tegenover ....... ????? voor BD.
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #56
                        Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Dat is inderdaad zo. Maar denk dat de doelgroep/kandidaten voor de ponton overtocht vele, zelfs héél veel malen hoger ligt dan de rondvaart. 443,600 lezers/kandidaten voor de krant tegenover ....... ????? voor BD.
                        OK..maar je kan toch beiden doen:
                        Het hele weekend kan het grote publiek de brug oversteken van rechter- naar linkeroever.
                        dus en varen met BD en het ponton oversteken.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #57
                          Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                          Ik doe graag mee:
                          Henk47
                          1 (wel varen) 0 (niet eten, moet tijdig terug zijn)
                          Last edited by Henk47; 22 september 2014, 00:10.
                          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                          (BD1383NL)

                          Comment


                          • #58
                            Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                            zou je mij ook kunnen inschrijven AUB
                            1 persoon
                            1 voor eten (zie dat er juist nog één plaatsje vrij is )

                            BD1458BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              OK..maar je kan toch beiden doen:
                              Het hele weekend kan het grote publiek de brug oversteken van rechter- naar linkeroever.
                              dus en varen met BD en het ponton oversteken.
                              grt,bouk.
                              Bouk, dart was mijn bedoeling. Maar een ticket voor het ponton was niet meer te verkrijgen
                              http://www.photo-patricske.be
                              Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                              Comment


                              • #60
                                Re: 15 jaar BD: Feest met ons mee op 4 oktober

                                Blijkbaar kan je nog steeds kaarten bestellen voor het ponton, maar is dus wel betalend : http://www.antwerpen14-18.be/nl/cont...rkoop-zaterdag

                                Ik heb me ingeschreven voor 7h30 - 7h50 incheck, en 8h einde. Normaal gezien heb ik dan het blauwe uurtje, en met een beetje geluk kan ik de zon zien opkomen boven Antwerpen vanaf linkeroever, afhankelijk van de weersomstandigheden natuurlijk. Zijn er nog kandidaten ? Blijkbaar zijn er nog plaatsen beschikbaar. Ik maak er dan gewoon een dagje Antwerpen van.
                                Of mensen die om 10h - 11h ergens willen afspreken, en er zodoende een kleine foto-uitstap van willen maken, want om 13h30 worden we aan de Londenbrug verwacht ? Op eigen initiatief en verantwoordelijkheid wel te verstaan !!
                                De prijs voor de overgang is 5 €, maar daarbij krijg je tijdens dat weekend ook gratis of goedkopere toegang tot de deelnemende musea.
                                Het fotomuseum is een van de deelnemende musea waar ook een tentoonstelling loopt over de 1ste wereldoorlog (ik weet niet of de toegang dan gratis is, of tegen gereduceerd tarief). Maar als het die ochtend geen aangenaam fotoweer is, kan je hiervan gebruik maken. Ik overweeg dat dan toch te doen.

                                Zo dat is het, ik ben benieuwd naar eventuele reacties. Ik zou dan zo tussen 11h en 12h iets willen zoeken om een hapje te eten (of brunchen ).
                                Last edited by stapperke; 24 september 2014, 14:23.
                                Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                                Comment

                                Working...
                                X