Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwondering

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verwondering



    [Mod-LesC]Omdat je foto de BD-normen overschrijdt (max. 900px langste zijde), is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie uploaden en dan opnieuw zichtbaar maken met de <Aanpassen> knop en de IMG-tags.
    Je hebt nog even de tijd om die aanpassing te maken, maar denk eraan dat alleen reglementaire foto's voor de rubriek "Het Oordeel van Shoot" in aanmerking komen.
    Dank je voor je begrip & medewerking.
    Mvg,
    LesC, BD-Moderator

    PS misschien eerst 'ns oefenen in ons Testforum, waar je alle hulp krijgt? [/Mod]
    Last edited by LesC; 21 februari 2012, 07:52.

  • #2
    Verwondering



    [Mod-LesC]Omdat je foto de BD-normen overschrijdt (max. 900px langste zijde), is-ie achter een linkje geplaatst. Graag een kleinere versie uploaden en dan opnieuw zichtbaar maken met de <Aanpassen> knop en de IMG-tags.
    Je hebt nog even de tijd om die aanpassing te maken, maar denk eraan dat alleen reglementaire foto's aan de Shoot Challenge mogen deelnemen.
    Dank je voor je begrip & medewerking.
    Mvg,
    LesC, BD-Moderator

    PS misschien eerst 'ns oefenen in ons Testforum, waar je alle hulp krijgt? [/Mod]


    [Verplaatst uit de Shoot Challenge, en toegevoegd aan de "Verwondering" topic in het Testforum]
    Last edited by LesC; 26 februari 2012, 16:41. Reden: Foto achter link: te groot!

    Comment


    • #3
      Re: Verwondering

      Hallo, bedankt voor uw berichten, maar het lukt mij niet om de foto op te laden. Ik ben op de testforum gaan kijken, maar het lijkt mij te ingewikkeld!

      Comment


      • #4
        Re: Verwondering

        [Mod-LesC]Als duizenden anderen het kunnen, dan kun jij het ook leren!
        Intussen heb ik jouw inzending uit "Het oordeel van Shoot..." gehaald en naar het Testforum geplaatst, en hier gaan we oefenen.
        Je weet al dat je je foto moet opladen naar een hosting site (je gebruikt zelf Tinypix), maar wat je nu moet leren is je foto:
        1. eerst op je computer kleiner te maken, zodat de langste zijde maximaal 900 pixels bedraagt (bij jou bedraagt de langste zijde 1599 pixels
        2. dan die kleinere versie op Tinypic te zetten (haal best die grote weg) en die link hier te plaatsen. Bij Tinypic is het deze link die je nodig hebt:


        Gebruik deze topic in het Testforum om te oefenen. Je krijgt alle hulp die je nodig hebt. Als je het eenmaal beet hebt, dan kun je herposten in de Shoot subfora.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X