Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test

    [IMG][/IMG]
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: test

    postzegel en er staan wat overbodige img tags

    Comment


    • #3
      Re: test

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      postzegel en er staan wat overbodige img tags
      Juist, maar je kan er wel op doorklikken en dan krijg je een juist beeld.
      Maar hetgeen hier getoond wordt is (volgens mij toch) te klein.

      gr, H.

      Comment


      • #4
        Re: test

        Oorspronkelijk geplaatst door Hans.De.Smaele Bekijk bericht
        Juist, maar je kan er wel op doorklikken en dan krijg je een juist beeld.
        Maar hetgeen hier getoond wordt is (volgens mij toch) te klein.

        gr, H.
        Inderdaad. Ik ben de reglementen niet gaan nalezen op zoek naar een 'minimum'afmeting, maar je mag niet van de kijker verwachten dat ie gaat doorklikken.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: test

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Inderdaad. Ik ben de reglementen niet gaan nalezen op zoek naar een 'minimum'afmeting, maar je mag niet van de kijker verwachten dat ie gaat doorklikken.
          Lesc,

          Dit is eerder paradoxaal. Indien je foto te groot is verschijnt er een gele rand waarop je moet klikken will je een vergrootte opname zien. De discussie waarbij de vergootte vorm scherper is dan dat afbeelding op het forum. In feite zouden we dit nu mogen aannemen. De fot zou even scherp moeten zijn (let wel, je ziet minder details of minder duidelijk).
          Maar zie dit hier NIET als een negatieve opmerking. Ik wil gewoon duiden dat er een waarde staat op MAX van een foto met een omzeiling dat je op een rand kan klikken om de reële foto te zien. Dit postzegelformaat (staat geen minimale waarde op) toont dan ook het reële beeld als je erop klikt. In feite dezelfde logica.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment

          Working...
          X