Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test

    Hallo,

    Ben hier nieuw en wil even testen hoe het plaatsen van foto's vanuit Picasa precies werkt.



  • #2
    Re: Test

    gelukt hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Test

      Dag Bouk,

      Dank je voor snelle reactie, ik zal kijken of ik het kunstje nogmaals in de beginnershoek kan uithalen.

      mvg,
      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Test

        Oorspronkelijk geplaatst door Unica1 Bekijk bericht
        Hallo,

        Ben hier nieuw en wil even testen hoe het plaatsen van foto's vanuit Picasa precies werkt.
        Test geslaagd.

        Nog een kleine aanvulling: in de url de '/s800'' verwijderen of veranderen in '/s900'.
        Dan maak je volledig gebruik van de BD-limiet.

        Als je dan de url ook nog even centreert met het teksthulpmiddel maak je het nog meer
        mensen naar de zin (knop 'Aanpassen' en 'meer opties' geloof ik).

        Welkom overigens, ook al is het met het meest gefotografeerde vlindertje.
        -----
        De bestandsgrootte is nogal beperkt. Probeer te gaan tot rond de 500 Kb. Dat komt de
        kwaliteit van de presentatie ten goede.
        Last edited by Plaatwerker; 17 september 2011, 14:27. Reden: ----- toevoeging
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Test

          [Mod-LesC]Test geslaagd: zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Dank om in het testforum te oefenen. Dank ook voor de bijkomende nuttige info (Plaatwerker) à TS. Deze topic mag dicht.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X