Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test


  • #2
    Re: test

    Test geslaagd. Typisch Flickr. De afmetingen, bedoel ik. Om de BD norm van 900 px te halen, zul je een bestand van 900 px dienen op te laden en dan de juiste keuze maken. De EXIF waarden ben je kwijt in Flickr, tenzij je een betalend account hebt. Ik ben alvast (nog) niet naar Flickr overgestapt.
    Forum voor testen en uitproberen in het algemeen, maar wel foto-gerelateerd. Je kan hier proberen of een koppeling naar een foto op uw site goed werkt, je eerste testfoto's met je nieuwe camera bekijken e.d.
    Last edited by LesC; 27 december 2010, 11:58.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: test

      De test is inderdaad geslaagd. Ik ben een beetje aan het uitvissen via welke weg ik voortaan zal posten op deze site. Voordien had ik webruimte van Telenet, maar sinds mijn verhuis heb ik een combinatie pakket genomen bij Telenet (combi digitale tv en internet) en in dat pakket zit geen webruimte meer. (wist ik op voorhand) Aangezien ik mijn webruimte toch nauwelijks gebruikte vond ik dat niet erg. Behalve dus voor dit forum, daar zoek ik nu een andere oplossing voor. Flickr is één alternatief.

      Comment

      Working...
      X