Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sheva

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sheva

    Op m'n vorige post , 1 reply kregen .... dus nu ga ik voor 2

    2 fotokes van m'n katten.

    nix gephotoshopt , komt zo uit m'n nikon d40x ... wel iets gecropt (kwas ier bijna ant liegen )


    Shoot ...



    1.


    2.

  • #2
    Re: Sheva

    de eerste vind ik een bewogen maar ja die poezebeesten blijven ook niet stil zitten hé
    de tweede vind ik heel mooi
    ben zelf grote kattefan

    Groetjes Liliane
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Sheva

      ik vind de tweede ook een pak beter, het heeft een lager snapshotgehalte dan de eerste. volledig profiel geeft je kat ook een beetje de 'roofdieruitstraling' waardoor de foto ook meer karakter krijgt.
      Volgende keer wat shots nemen met mooier licht, nu zijn de kleuren een beetje flets

      Greets

      Michael
      Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
      I'm a rookie

      Comment


      • #4
        Re: Sheva

        Oorspronkelijk geplaatst door Saber Bekijk bericht
        ik vind de tweede ook een pak beter, het heeft een lager snapshotgehalte dan de eerste. volledig profiel geeft je kat ook een beetje de 'roofdieruitstraling' waardoor de foto ook meer karakter krijgt.
        Volgende keer wat shots nemen met mooier licht, nu zijn de kleuren een beetje flets

        Greets

        Michael

        merci voor de feedback !!

        @ saber : kan ik dat "flets licht" op het moment van de shoot met iets verbeteren ?


        alvast bedankt

        Comment


        • #5
          Re: Sheva

          niet echt,

          je kan wat met je witbalans spelen, maar dan zou je witbalans geen witbalans meer zijn. Aangezien deze dient om je wit weer te geven zoals het is.
          Aangezien bij dit weer kleuren flets zijn, kan je alleen valsspelen door later de saturatie of de vibrance op te drijven
          Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
          I'm a rookie

          Comment


          • #6
            Re: Sheva

            ik zie de foto's niet

            Comment


            • #7
              Re: Sheva

              even naar het testforum verplaatst tot de foto's weer zichtbaar zijn.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X