Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Rose

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Red Rose

    ....................

    [Mod-LesC]Geen foto en dus verplaatst naar het Testforum.[/Mod]
    Last edited by LesC; 23 oktober 2010, 11:23. Reden: foto verwijderd

  • #2
    Re: Red Rose

    Lovely smile !!!....A feel good pic !

    D.

    Comment


    • #3
      Re: Red Rose

      heeel erg mooi Monica

      leuke meid komt netjes los van een passende achtergrond die goed contrast geeft met haar.
      Hier word je idd vrolijk van
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Red Rose

        dit is prachtig, en ze is stralend

        Comment


        • #5
          Re: Red Rose

          Great pic.

          Echte Twinkel fotografie

          Peter
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

          Comment


          • #6
            Re: Red Rose

            wow, zalige foto
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Red Rose

              Dir is weer zo'n perfecte Twinkel hé , kan je niet anders als van houden

              Comment


              • #8
                Re: Red Rose

                Zeer mooi!
                Haarscherp, prachtig belicht en goede compo.
                Ik twijfel enkel nog over de belichte takjes & blaadjes op de voorgrond rechtsonder.
                Aan de ene kant trekken ze misschien iets te veel aandacht maar aan de andere kant denk ik dat er "iets" moet zijn in die hoek van de plaat. Mogelijk is een beetje blurren de oplossing. Maar het is maar een detail!

                Comment


                • #9
                  Re: Red Rose

                  Mooi van kleur, licht, dof, ...
                  Super foto!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Red Rose

                    Het zijn toch echt wel schatten van modellen die jij daar in huis hebt. Heel mooi vastgelegd

                    (Ga jij weer voor een HOF-plaat )
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Red Rose

                      Dit zijn altijd fijne momenten...zulke kritieken lezen Tx.

                      @Snowcat: ik begrijp wat je bedoelt....dat gekke plukje gras voor haar. Maar ik heb een maffe tik...ik word er nooit vrolijker van als ik echt dingen ga verwijderen of drastisch verander in mijn foto's. Datzelfde geldt voor compo's...ik crop wel eens een foto om mijn modelletje wat ruimer in beeld te krijgen, zoals hier (meestal doe ik dat niet btw) maar verander nooit meer een compo. Wel gedaan...maar ook daar werd ik niet blijer van. Gek...op de een of andere manier is je foto zoals je hem door je zoeker ziet het beste, vind je niet? Wat ik momenteel super gaaf vind is met de toning spelen. Door het uitspitten van actions ben ik dat wat beter gaan begrijpen (filters, overloop/gradiente etc) Textures....ook super leuk.

                      @Nena: nope, voorlopig is het mooi geweest Er zijn zoveel andere mooie foto's (hint hint...deze foto intrigeert mij enorm, maar er zijn nauwlijks reakties. Van mij mag deze wel...hij is zo mysterieus Ik ken de maker van de foto overigens niet, voordat we praatjes krijgen)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Red Rose

                        Weer een fenomenaal beeld Monica. Wat een prachtige uitlokking van spontaniteit bij dit meisje. Ook knap hoe zowel het contrastrijke bloementje als het gezicht vechten om de aandacht... Maar de lach van het meisje haalt uiteindelijk de bovenhand
                        Ik zou deze foto graag nog es zien met een andere toning.. (vb minder saturatie, zw,..)
                        grtjs
                        Daan

                        Comment


                        • #13
                          Re: Red Rose

                          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                          Dit zijn altijd fijne momenten...zulke kritieken lezen Tx.

                          @Snowcat: ik begrijp wat je bedoelt....dat gekke plukje gras voor haar. Maar ik heb een maffe tik...ik word er nooit vrolijker van als ik echt dingen ga verwijderen of drastisch verander in mijn foto's. Datzelfde geldt voor compo's...ik crop wel eens een foto om mijn modelletje wat ruimer in beeld te krijgen, zoals hier (meestal doe ik dat niet btw) maar verander nooit meer een compo. Wel gedaan...maar ook daar werd ik niet blijer van. Gek...op de een of andere manier is je foto zoals je hem door je zoeker ziet het beste, vind je niet?
                          Snap ik perfect, dat originele beeld blijft altijd het "juiste" beeld in mijn achterhoofd, ook al zitten er misschien details in die geshopt kunnen worden.
                          Als ik zo naar je foto's kijk ben je met het spelen met de toning goed bezig

                          Comment


                          • #14
                            Re: Red Rose

                            Mooi Monica...Ik ga me niet verder uitspreken over deze opname.
                            Ze is gewoon
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Red Rose

                              Sprankelend sfeervol beeld
                              mvg,
                              Ludo V.

                              Comment

                              Working...
                              X