Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog eens ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog eens ?

    ditmaal proberen we een foto te plaatsen



    duimen maar !
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    better luck next time

    greetz
    My Flickr

    Comment


    • #3
      dan maar nog eens proberen



      de aanhouder wint uiteindelijk toch
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4


        Zo dus: neem het 4e icoontje van rechts en kopieer ertussen de link naar je foto. Achter deze link: .jpg
        Hannie

        Comment


        • #5


          wie zei daar dat onze goeie ouwe vlaamse spreuken niet deugen...???

          gegroet, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Haha, het is je toch gelukt. Proficiat. Je was met net 1 minuutje voor. Je hebt gelijk: de aanhouder wint.
            Hannie

            Comment


            • #7
              To Hannie,

              Ik was je net voor... maar toch hartelijk bedankt voor de hulp.
              Het is toch ongelooflijk : slechts een paar minuten in de problemen en d'er is al een goede ziel die je uit de nood wil én kan helpen. Ik was inderdaad .jpg vergeten toe te voegen. Toofe site en vooral... toffe members !!!
              Thanks Hannie...
              Gegroet, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

              Comment


              • #8
                Originally posted by Kariboe
                To Hannie,

                Ik was je net voor... maar toch hartelijk bedankt voor de hulp.
                Het is toch ongelooflijk : slechts een paar minuten in de problemen en d'er is al een goede ziel die je uit de nood wil én kan helpen. Ik was inderdaad .jpg vergeten toe te voegen. Toofe site en vooral... toffe members !!!
                Thanks Hannie...
                Gegroet, Kariboe
                Graag gedaan Kariboe en nu maar posten he. Laat ons maar genieten van je foto's
                Hannie

                Comment


                • #9
                  Zal ik zeker doen, maar zoveel digitale beelden heb of neem ik niet. Ik werk vooral nog analoog. Dit zal in de toekomst zeker veranderen. O.a. door deze schitterende site (die ik al maanden volg) is het vooroordeel tegen digitale fotografie sterk afgenomen. Wat hier te zien is, bewijst dat digifoto's (bijna) niet meer moeten onderdoen voor de analoge. Integendeel, zou ik zeggen.

                  Je hoort en ziet nog van me - dat is zeker...
                  Gegroet, Kariboe
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kariboe
                    Zal ik zeker doen, maar zoveel digitale beelden heb of neem ik niet. Ik werk vooral nog analoog. Dit zal in de toekomst zeker veranderen. O.a. door deze schitterende site (die ik al maanden volg) is het vooroordeel tegen digitale fotografie sterk afgenomen. Wat hier te zien is, bewijst dat digifoto's (bijna) niet meer moeten onderdoen voor de analoge. Integendeel, zou ik zeggen.

                    Je hoort en ziet nog van me - dat is zeker...
                    Gegroet, Kariboe
                    Kariboe, als je nog geen digitaal toestel hebt, mag je ook ingescande foto's tonen hoor. Weet je trouwens al welk toestel je gaat kopen ?
                    Hannie

                    Comment


                    • #11
                      Toestellen ter beschikking :
                      Nikon F80 laatste aanwinst - zeeeeer tevreden
                      Canon T70 : al een oud broertje, maar heeft mij o zoveel plezier verschaft...

                      Digitaal : Olympus Camedia C-2000Z (ongeveer 4 jaar oud) was indertijd het beste wat je kon krijgen - maar de lens is altijd een ontgoocheling gebleven. Bovenstaande foto is een van de betere...

                      Toestellen in gedachten : Nikon D100 of Fuji S2. Maar de prijs van die pareltjes is voorlopig te hoog gegrepen... er zijn andere prioriteiten... jammer - maar nog eventjes wachten, zoals zovelen zeker op deze plek...

                      groetjes, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                      Comment

                      Working...
                      X