Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hotel

    Graag had ik,jullie mening over deze foto hij is genomen met een coolpix 7600
    camera (ga me een SLR aanschaffen D 60 of D 80).

  • #2
    Re: Hotel

    Het hotel is precies gesloten

    Comment


    • #3
      Re: Hotel

      Welkom op BD!

      Omdat deze foto op jouw PC in de map "Tijdelijke Internetfiles" staat, kan jouw computer de foto vinden en zie jij de foto wél op jouw scherm. Als je die map leegmaakt zie jij, net als wij, een rood kruisje.

      Een uittreksel uit de reglementen bij Pbase:

      Important Caveat for those who want to embed PBase images in other sites
      Please note that to be able to embed images in other sites, you need to be a PBase subscriber (that is, not a free account). If you have a free account, PBase does not offer you a feature called direct linking which is essentially what you need to embed the images in outside sites.
      In 't Nederlands: rechtstreeks koppelen, het zogeheten "deeplinken", is niet toegestaan als je een gratis account hebt aangemaakt.

      Je zal een andere parkeerplaats moeten zoeken voor jouw foto. Of betalen bij Pbase.

      Alternatieven? Klik hier!
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Hotel

        Even verplaatst naar correcter forum tot de foto weer zichtbaar is, daarna kan je eventueel eender welke moderator contacteren om de post terug te zetten bij de beginnershoek waar deze oorspronkelijk stond
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Hotel

          Z'n centen zijn aangekomen bij Pbase. Ik zie de foto.
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Hotel

            Ik zie nog steeds geen foto enkel een klein vakje met daarin een rood kruisje.

            Erwin

            Comment

            Working...
            X