Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Home Made Kader Test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Home Made Kader Test

    Hallo Hallo,

    Omwille dat ik over enkele weken een 350D in huis zal hebben liggen dacht ik er toch even aan om al een deftige kader op voorhand te maken om het mezelf wat makkelijker te maken.
    Hier dan de kader zonder foto en eentje met een foto.

    Alle commentaar is welkom zowel als

    GreetzzzZ..

    Deze versie is de definitieve versie:

    Last edited by AloHa; 5 juni 2006, 19:30.
    - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

  • #2
    Re: Home Made Kader Test

    De grijze achtergrond rond het kader zou naar mijn mening iet lichter mogen zijn zodat deze dezelfde kleur zou hebben als de BD-achtergrondkleur. Als ik mij niet vergis zijn de RGB-waarden 232, 232, 232.
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

    Comment


    • #3
      Re: Home Made Kader Test

      .....
      Last edited by AloHa; 5 juni 2006, 19:31.
      - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

      Comment


      • #4
        Re: Home Made Kader Test

        Ik weet het niet zeker maar ik denk dat het zelfs nog een tikkeltje lichter mag of niet?

        GreetzzZ..
        - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

        Comment


        • #5
          Re: Home Made Kader Test

          Dik in orde hoor, 232 is de juiste waarde (e8 hex). Stijl van kader komt mij zelfs redelijk bekend voor
          Groeten, David

          Comment


          • #6
            Re: Home Made Kader Test

            Oorspronkelijk geplaatst door drd
            Dik in orde hoor, 232 is de juiste waarde (e8 hex). Stijl van kader komt mij zelfs redelijk bekend voor
            Ik heb nog eventjes de 225 ook online gezet, kies maar zou ik zeggen.
            Ik heb zelf nog niet veel rondgekeken naar kaders ofzo maar ik hou het liefst alles simpel en proper dus heb ik het zo gedaan.
            Sorry als iemand het ook zo zou hebben.

            GreetzzZ..
            - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

            Comment


            • #7
              Re: Home Made Kader Test

              Oorspronkelijk geplaatst door AloHa
              Ik heb nog eventjes de 225 ook online gezet, kies maar zou ik zeggen.
              Zit momenteel op een scherm te kijken waar ik geen enkel verschil zie, maar de background is echt wel #e8e8e8 de laatste keer dat ik gekeken heb. De 232 versie dus.
              Oorspronkelijk geplaatst door AloHa
              Ik heb zelf nog niet veel rondgekeken naar kaders ofzo maar ik hou het liefst alles simpel en proper dus heb ik het zo gedaan.
              Sorry als iemand het ook zo zou hebben.
              O, er zijn er wel meer hoor met dergelijke kader. Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee hoor. Bovendien maakt mijn nick geen deel uit van de kader, moet daar misschien toch eens werk gaan van maken Mooi gedaan bij jou hoor trouwens!
              Groeten, David

              Comment


              • #8
                Re: Home Made Kader Test

                Iemand die mss weet hoe ik mijn bloem iets beter van kwaliteit krijg want ik vind dat het niet hetzelfde is als men nick.

                GreetzzZ..
                - Canon EOS 350D - EF-S Canon 18-55f/3.5-5.6 - 1GB SanDisk Ultra II -

                Comment

                Working...
                X