Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst 2009

    21-04-2010
    Last edited by Lekkerkieken; 21 april 2010, 14:08.

  • #2
    Re: Herfst 2009

    Een beetje goede raad voor nieuwkomers:
    Via de helpdesk vind je hoe je foto's moet posten, of klik hier.
    Begin je eerste post in het testforum.

    Comment


    • #3
      Re: Herfst 2009

      21-04-2010
      Last edited by Lekkerkieken; 21 april 2010, 14:10.

      Comment


      • #4
        Re: Herfst 2009

        [Mod]In het pdf document, te downloaden als je deze link kiest, wordt Tinypic toch vermeld. Je hoeft natuurlijk niet Tinypic te kiezen, d'er zijn nog hosting sites, en een aantal leden hebben hun eigen hosting site. Feit dat je moet begrijpen is wel dat BD zelf de foto's niet host. Je plaatst ze dus elders, en je post hier een link. Via de IMG-tags wordt dan je foto zichtbaar. Helpt dit?

        EDIT: ik zie dat Lut krek dezelfde link (of in feite het pdf document zelf) geeft. Daar staat Tinypic toch vermeld, niet?[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Herfst 2009

          21-04-2010
          Last edited by Lekkerkieken; 21 april 2010, 14:09.

          Comment


          • #6
            Re: Herfst 2009

            [Mod]Het is niet zo dat een Moderator jou eerst iets moet vragen, vooraleer een actie te ondernemen.
            1. de foto was eerst niet zichtbaar --> dat is voor ons meestal voldoende om naar Test te verhuizen.
            2. toen je toch de foto zichtbaar kreeg, was-ie nog te groot. Maar we zitten nog steeds in Test, dus da's zo'n erg niet.
            3. nu is de foto wel op maat, al is dat niet in de eerste post.

            Persoonlijk stel ik nu het volgende voor:
            1. Ofwel begin je zelf een nieuw draadje in een subforum naar keuze, waarin je deze foto plaatst. Als je ons verwittigt (kan dmv het uitroepteken, of door een privébericht, bv. naar mij), dan ruimen we dit draadje definitief op.
            2. Ofwel vraag je mij om dit draadje te verplaatsen naar een subforum van jouw keuze, waarna ik de niet meer relevante posts verwijder, zodat de discussie (beoordeling van jouw foto) eindelijk van start kan gaan.
            't Is aan jou!

            Alle begin is moeilijk, neem dat van mij aan. Maar da's nog geen reden om direct te spreken van "ongevraagd..." of "daar ben ik het niet mee eens". Trouwens, is een van je allereerste zinnen niet "Ik ben nieuw hier dus wanneer ik de mist in ga wees zo vrij mij te corrigeren."?
            Net als iedereen ben je hier te gast, en zijn er huisregels, en de klassieke "zeden en gewoonten" die iedereen zich eigen zou moeten maken, en volgen.
            [/Mod]
            Last edited by LesC; 17 maart 2010, 12:02.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Herfst 2009

              Welkom Lekkerkieken!
              Je werd op het verkeerde been gezet door een FAQ dat niet meer van toepassing is want je kan geen bijlagen (meer) toevoegen aan een bericht: die knop "Beheer Bijlagen" kan ik ook niet zien "onder het berichtvenster". Veronderstel dat dat iets uit het verleden is? Of ben ik ziende blind?

              Voor als dit topic toch nog op zijn plaats belandt:

              Rustig beeld heb je gepost maar ik mis wat scherpte op de blaadjes. Die horizontale band vond ik in het begin wat raar ogen maar hij breekt natuurlijk een anders eentonige achtergrond. Dus is dat goed.
              Last edited by VIM; 17 maart 2010, 12:39. Reden: Taalfout
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

              Comment


              • #8
                Re: Herfst 2009

                Oorspronkelijk geplaatst door Lekkerkieken Bekijk bericht
                Resteert het ongevraagd, zonder dat daar een reden voor is, verplaatsen van de foto, daar ben ik het nog steeds niet mee eens.
                dit al eens gelezen:

                De forumleiding en moderators hebben op elk moment het recht om berichten te bewerken, te verplaatsen of te verwijderen, en om discussies en forums te sluiten op het moment dat zij vinden dat de berichten niet (langer) conform de regels of de doelstellingen van het forum zijn.

                Wanneer je post is gemodereerd of gewist, en je vindt dat dit onterecht gebeurde, stuur dan een mail of privaat bericht naar de moderator in kwestie of naar de beheerder van het forum. Ga hierover niet in openlijke discussie op het publieke forum: dergelijke berichten zijn ongepast en zullen zonder meer verwijderd worden!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Herfst 2009

                  21-04-2010
                  Last edited by Lekkerkieken; 21 april 2010, 14:09.

                  Comment

                  Working...
                  X