Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto´s linken op dit forum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Foto´s linken op dit forum

    Heb je post 2 en 3 van dit testforum al gelezen? Dan zou het toch moeten lukken. Succes !!!

    Comment


    • #32
      Re: Foto´s linken op dit forum

      Moet je een website Hebben Voor Foto's Te linken ?
      Van De Eerste Tot De Laatste Dag Hou Ik Van Jouw
      Nooit Zal Ik Je Vergeten,Ik Dank Je Voor Alles
      My Canon Ixus I Zoom

      Comment


      • #33
        Re: Foto´s linken op dit forum

        Gewoon hier je foto zetten:
        Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


        -Gratis
        -Geen extra software nodig.
        -Gewoon copy en paste in het forum.
        -Makkelijk te resizen/roteren zonder opnieuw te moeten opladen.

        example:

        Last edited by Kedas; 20 juli 2006, 11:00.
        Sony DSC-V1 (gekocht 7/2004)

        Comment


        • #34
          Re: Foto´s linken op dit forum

          Op andere fora lukt het me perfect foto's te linken vanuit msn groups, hier niet, weet iemand hoe dat komt?

          Dit is de link van mijn group: http://groups.msn.com/ipoingtudut

          Comment


          • #35
            Re: Foto´s linken op dit forum

            Oorspronkelijk geplaatst door poing Bekijk bericht
            Op andere fora lukt het me perfect foto's te linken vanuit msn groups, hier niet, weet iemand hoe dat komt?

            Dit is de link van mijn group: http://groups.msn.com/ipoingtudut
            Het eerste gevoel dat ik krijg, is dat je LID moet zijn van dat forum, om foto's moet te zien.
            sluitstuk

            Comment


            • #36
              omslachtig gepruts!

              Wat ne zever allemaal!
              Je zou gewoon moeten een foto uploaden naar deze website en die zou het automatisch moeten goed zetten! Zoals op Windows Live Space. Je moet maar gewoon een foto uploaden en hopla hij staat op de site!!!!

              Comment


              • #37
                Re: Foto´s linken op dit forum

                kan hetniet gewoon zonder webspace?

                Comment


                • #38
                  Re: Foto´s linken op dit forum via.mac

                  Iemand bekent om fotoos te linken via .mac
                  wat is de server naam voor .mac
                  heb transmit eventueel als ftp programma.
                  thx

                  Comment


                  • #39
                    Re: Foto´s linken op dit forum

                    @Kristof en liesbeth : Imageshack, Fotopic en Flikr zijn maar een paar voorbeelden van talloze gratis servers, ik post al jaren zonder al teveel problemen met Imageshack

                    Comment


                    • #40
                      Re: omslachtig gepruts!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kristof27 Bekijk bericht
                      Wat ne zever allemaal!
                      Je zou gewoon moeten een foto uploaden naar deze website en die zou het automatisch moeten goed zetten! Zoals op Windows Live Space. Je moet maar gewoon een foto uploaden en hopla hij staat op de site!!!!
                      Enig idee hoeveel diskspace je dan nodig hebt ?
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                      Comment


                      • #41
                        Re: Foto´s linken op dit forum

                        Last edited by krol; 23 juli 2007, 18:16. Reden: probeer

                        Comment


                        • #42
                          Re: Foto´s linken op dit forum

                          Hallo,

                          het is mij gelukt om een webruimte aan te maken en foto's te uploaden op mijn webspace; Als ik echter een foto probeer up te loaden in de test omgeving dan krijg ik enkel het witte vakje met rode kruis erin. dir is de url van mijn foto , wat doe ik verkeerd? mvg, dimitri
                          Storm Pages provides you with 25 MB of FREE web space to build and host a website about whatever topic you choose. Stormpages includes many useful hosting features and web tools to build a website or web page.
                          You only have one life........ LIVE IT !!!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Foto´s linken op dit forum



                            http://www.stormpages.com/dvinestate...090188-800.jpg zo dus (gevonden door via http://www.stormpages.com/dvinestateofmind/Pictures/ naar de foto te gaan )

                            Heb je het volledige pad ingegeven? en een refresh gedaan als het uploaden volledig gedaan is?
                            Last edited by Carlos63; 26 augustus 2007, 23:52.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Foto´s linken op dit forum

                              Ik heb geprobeerd de BD-Sizer te gebruiken, wat denk ik (hoop ik) gelukt is, maar wanneer de foto klaar was werd er gevraagd naar profile, ftp server, username, password, etc. Ik heb geen idee waar ik deze informatie vandaan moet halen En of het belangrijk is dat ik deze informatie ingeef? Ik gebruikt Photobucket btw (omdat ik dit al lang heb).

                              Comment


                              • #45
                                Re: Foto´s linken op dit forum

                                Oorspronkelijk geplaatst door Simpje Bekijk bericht
                                Ik heb geprobeerd de BD-Sizer te gebruiken, wat denk ik (hoop ik) gelukt is, maar wanneer de foto klaar was werd er gevraagd naar profile, ftp server, username, password, etc. Ik heb geen idee waar ik deze informatie vandaan moet halen En of het belangrijk is dat ik deze informatie ingeef? Ik gebruikt Photobucket btw (omdat ik dit al lang heb).
                                Deze gegevens zijn enkel van belang als je de foto direct naar je webspace wil zenden via FTP.

                                Naast de knop Save staat een vakje FTP afterwards, dit mag je uitvinken als je de foto lokaal wil opslaan en later zelf naar Photoucket upload.
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                                Comment

                                Working...
                                X