Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dropbox/Safari_probleem eenvoudig omzeild, bedankt Laurens !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
    Er staan zelfs twee onzichtbare foto's in de HOF.
    waarschijnlijk de mijne ????

    Comment


    • #32
      Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Ah, ik zie dat je deze topic intussen ook gevonden hebt!
      ik werk ook met Tapatalk oei moest een reactie zijn op Laurens

      Comment


      • #33
        Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        waarschijnlijk de mijne ????
        Yep, en die van Red Falcon.
        ...leeg...

        Comment


        • #34
          Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

          Een probleem is wel dat op alle devices van waarop je Safari als browser gebruikt hetzelfde probleem voorkomt.
          dus alle anderen die mijn of jouw dropboxbeeld willen zien zouden via een ab-ndere browser moeten gaan werken ...?
          Als we ergens iets plaatsen gaan we er toch van uit dat het ook gewoon kan bekeken worden hé,
          Je zou dan beter geen beelden via dropbox plaatste (al was dat nog zo handig) want dan heeft het publiek geen probleem.
          Of bv zoiets : beeld niet zichtbaar ? Klik dan even hier en onder hier een rechtstreekse lik stoppen die wel werkt...
          Liefst van al zag ik dat alle gewoon werkte

          Als je met Safari door de oudere "hof"-toestanden heenfietst dan zijn er zeker 20% van de beelden om wille van dat dropboxprobleem niet zichtbaar ...
          Het probleem ligt bij dropbox, die hebben iets veranderd waardoor het onder Safari niet werkt, ik heb het op oudere Safari's getest die al jaren niet aangepast zijn en daar werkte het even slecht ... dus ergens staat er bij dropbox een of ander PIF-ke e dat vroeger altijd op PAF stond.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #35
            Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

            Als je met Safari door de oudere "hof"-toestanden heenfietst dan zijn er zeker 20% van de beelden om wille van dat dropboxprobleem niet zichtbaar ...
            Dat is iets te kort door de bocht. Dikwijls gaat het om links die niet meer bestaan of verbroken zijn omdat abo's opgegeven werden.
            Niet alles is de schuld van Dropbox.
            ...leeg...

            Comment


            • #36
              Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

              de link kan ik wel zien Frans...
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #37
                Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                &
                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Even snel proberen... Is dit zichtbaar?
                De originele code:



                Even iets geprobeert met een ander manier van link



                Neem de originele link.
                Verander achteraan dl=0 in raw=1 (https://www.dropbox.com/s/pepslfkk25..._DxO.jpg?raw=1)
                Kopieer de link en plak deze in de adresbalk van een nieuwe browservenster. (je krijgt nu een hele lange link naar de originele foto)
                Kopieer deze link en plak deze in het IMG venstertje
                Last edited by zunoel; 9 maart 2021, 21:23.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #38
                  Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                  Bedankt, Leon. Hoe ben je daarachter gekomen? Deze link maakt effectief de foto zichtbaar in Safari!
                  HTML-code:
                  [img]https://uc356cde0981a4862614aa381e1c.dl.dropboxusercontent.com/cd/0/inline/BKZjQFthZa99Ij8nRTRVo599Timpq2QXJIWgPOWwYbV3wZH3YhsqOwq4jtKp-MqZ4-57OPp8Qhh5HIXiARbRCUS0UUstc5mcePks0IR_2_iIhqPQvquE6GqT9cPhuI_FDM4/file#[/img]


                  Maar niet meer in Chrome!
                  Last edited by LesC; 9 maart 2021, 21:44.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #39
                    Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                    Dat is iets te kort door de bocht. Dikwijls gaat het om links die niet meer bestaan of verbroken zijn omdat abo's opgegeven werden.
                    Niet alles is de schuld van Dropbox.
                    Deze reactie vind ik wat kort door de bocht ja !

                    Het is geen kwestie van schuld, het is kwestie dat er wat moet veranderd zijn en daar heb ik genoeg tijd ingestopt

                    Ik weet ook dat er verschllende links van over 2 of 3 of 5 jaar verbroken zijn maar je moet niet het "Pietje Precies" komen spelen, daar is het niet het moment voor !

                    Dank zij Zunnoel hebben we nu blijkbaar een oplossing om dat te omzeilen en daar gaat het hier WEL om i Bedankt man
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #40
                      Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                      De link kan ik ook zien Zunoel...
                      https://fredor2.wixsite.com/my-site

                      Comment


                      • #41
                        Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                        De workaround hierboven stond in het Dropbox support forum waar inmiddels al een discussie van zes pagina’s loopt over dit probleem. Ik heb in die discussie aangehaald dat dit probleem voor ons forum wel erg storend is. Het kan natuurlijk geen kwaad als anderen ook klagen om de druk op Dropbox op te voeren.

                        My images don't load on mobile when I visit my website that uses dropbox direct photo links. The desktop site works fine.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #42
                          Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Deze reactie vind ik wat kort door de bocht ja !

                          Het is geen kwestie van schuld, het is kwestie dat er wat moet veranderd zijn en daar heb ik genoeg tijd ingestopt

                          Ik weet ook dat er verschllende links van over 2 of 3 of 5 jaar verbroken zijn maar je moet niet het "Pietje Precies" komen spelen, daar is het niet het moment voor !

                          Dank zij Zunnoel hebben we nu blijkbaar een oplossing om dat te omzeilen en daar gaat het hier WEL om i Bedankt man
                          Ik beschuldig niemand, het is een vaststelling. En dikwijls gebeurt het ongewild.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #43
                            Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                            Ik beschuldig niemand, het is een vaststelling. En dikwijls gebeurt het ongewild.
                            Dikwijls ... ik heb een pak moeite gedaan om het probleem te lokaliseren en ik weet goed wat ik vertel beste vriend !
                            Je hebt niks vastgesteld, J je hebt hebt daar wijsneuzerig veralgemenend op gereageerd en dat pik ik niet
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #44
                              Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                              Dikwijls ... ik heb een pak moeite gedaan om het probleem te lokaliseren en ik weet goed wat ik vertel beste vriend !
                              Je hebt niks vastgesteld, J je hebt hebt daar wijsneuzerig veralgemenend op gereageerd en dat pik ik niet
                              Ik had of heb niemand in het vizier en begrijp jouw rant niet, maar ik zal er geen woorden meer aan vuil maken.
                              ...leeg...

                              Comment


                              • #45
                                Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                                Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                                &
                                Even iets geprobeert met een ander manier van link



                                Neem de originele link.
                                Verander achteraan dl=0 in raw=1 (https://www.dropbox.com/s/pepslfkk25..._DxO.jpg?raw=1)
                                Kopieer de link en plak deze in de adresbalk van een nieuwe browservenster. (je krijgt nu een hele lange link naar de originele foto)
                                Kopieer deze link en plak deze in het IMG venstertje
                                Bedankt voor deze oplossing! Ik had deel 1 (dl=0 vervangen door raw=1) getest en dat lukte niet. Ik had de link echter niet in een nieuw browservenster geplakt.

                                Bij dat we verder kunnen!!!

                                Heb net enkele van mijn links aangepast. Ik zie wel dat de verdwenen foto's nog niet terug te voorschijn komen in de HoF. Daar zal dus ook nog wat werk moeten gebeuren.
                                Last edited by Black Fly; 10 maart 2021, 20:20.
                                www.erikthomas.be

                                Comment

                                Working...
                                X