Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dropbox/Safari_probleem eenvoudig omzeild, bedankt Laurens !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

    Ik zie die knappe plaat van Les ook met Firefox en niet met Safari .... grrrrr
    wat kan er aan de hand zijn hé
    misschien moet ik definitief overstappen op Firefox

    maar dan zijn die beelden niet zichtbaar voor Safarigebruikers en dat is eigenlijk nog altijd vervelend ...

    bedankt voor meedenken en meeproberen
    ik ga het wat laten rusten, misschien heb ik vanavond weer meer zin om wat te zoeken
    groeten, Frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #17
      Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

      Ik heb voorlopig ook geen nieuwe ingevingen. Ik heb gepost op dropbox: daar is al interactie mbt de vraagstelling maar voorlopig nog geen oplossing. Ik hou jullie op de hoogte moest daar iets uit naar voor komen.
      www.erikthomas.be

      Comment


      • #18
        Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

        Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
        Ik heb voorlopig ook geen nieuwe ingevingen. Ik heb gepost op dropbox: daar is al interactie mbt de vraagstelling maar voorlopig nog geen oplossing. Ik hou jullie op de hoogte moest daar iets uit naar voor komen.
        Dat is een goede poging richting oplossing !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #19
          Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

          Misschien te simpel gedacht, maar zal het te maken kunnen hebben met de instellingen van Cookies die zonder dat je het weet (wellicht door een update) gewijzigd is.


          Rob,

          Comment


          • #20
            Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

            Ik heb al geprobeerd op incognito (bewaart hij geen cookies) en dan heb ik hetzelfde probleem.

            Het is duidelijk niet alleen een probleem hier want er zijn al verschillende mensen die hetzelfde probleem rapporteren vanaf 1 maart (op dropbox forum). Ik wacht nog op een oplossing op dat forum.
            www.erikthomas.be

            Comment


            • #21
              Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

              Ik heb nu de vraag gesteld in de Apple Support Communities. Mocht daar een zinnig antwoord uit resulteren, zal ik dat uiteraard hier melden. Jammer genoeg gebruikt die Apple site andere forumsoftware en werken onze codes daar niet, dus ik heb het probleem zo goed mogelijk proberen te omschrijven.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #22
                Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                Allemaal al bedankt om mee te denken !
                Het idee van Rob had ik al omzeild dooe met iemands laptop te testen die geen dropbox heeft.
                Ik heb ook getest met een vrij oude imac met een ode safari en zonder dropbox, zelfde probleem.
                het probleem is zo goed als zeker iets dat veranderd is in dropbox.
                Waarschijnlijk heeft het ook niks met onze forumsoftware te maken, ik durf te voorspellen dat op andere fora de problemen dezelfde zijn vanaf het moment dat je met Safari en dropbox gaat samenspelen.

                Ik had gedacht gewoon naar Firefox over te stappen maar iemand die onze beelden wil zien via Safari via iphone, ipad of imac krijgt dan ook nog de beelden niet te zien.
                Tot op heden altijd tevreden geweest van Dropbox maar dit is zeker geen reclame als het bij hun ligt ...
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #23
                  Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                  Het heeft met zekerheid niets met dit forum te maken. Iemands anders meldde exact hetzelfde probleem en heeft dit voor op verschillende fora. Zowel hij als ik werden rechtstreeks gecontacteerd via mail door Dropbox Community Team om dit verder te bekijken. Ik houd jullie op de hoogte.

                  Erik
                  www.erikthomas.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                    oei ik had hetzelfde aan de hand met die vraagteken en postte net hierover een vraag in het
                    topic : Tips - Trucs....
                    Mag de moderator dus verwijderen....ga hier verder volgen...

                    Thx
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #25
                      Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                      oei ik had hetzelfde aan de hand met die vraagteken en postte net hierover een vraag in het
                      topic : Tips - Trucs....
                      Mag de moderator dus verwijderen....ga hier verder volgen...

                      Thx
                      Freddy
                      Moderator Note: Bedankt om dat te melden. Is intussen gebeurd!
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #26
                        Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                        Hier nog een slachtoffer, met Safari op mijn iPad. In Tapatalk is alles OK. Vervelend.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                        Comment


                        • #27
                          Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                          Het is langs de kant van dropbox heel stil. Ik denk dat ze het zelf aan het uitzoeken zijn.
                          www.erikthomas.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                            Hier nog een slachtoffer, met Safari op mijn iPad. In Tapatalk is alles OK. Vervelend.
                            Ah, ik zie dat je deze topic intussen ook gevonden hebt!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #29
                              Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                              Er staan zelfs twee onzichtbare foto's in de HOF.
                              ...leeg...

                              Comment


                              • #30
                                Re: mijn_dropbox/Safari_probleem

                                juist dit draadje opgepikt !
                                ja ik heb ook bij mijn laatste posten dezelfde opmerkingen moeten horen ,geen probleem met de link maar wel geen klein beeld .
                                het simpelste is een tweede browser te plaatsen en die gebruiken voor forum's ,ik werk met chrome en heb ook firefox opstaan ,soms switch ik naar firefox omdat die daar een heel vernuft exiflezer hebben ,gewoon met het pijltje over de foto gaan en onderaan verschijnt het exif
                                Het vraagt niet veel moeite om een 2de browser te hebben en al je vraagtekens zijn verdwenen : p

                                Comment

                                Working...
                                X