Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de poes van mijn zus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de poes van mijn zus

    Hoi, Voor het eerst in mijn leven een digitale camera gekocht.. en dan nog wel den 300D van canon...
    zal wel effe bezig zijn om "hem" te leren kennen...
    de eerste foto ziet er voor mij toch niet slecht uit...
    http://coma.instantlogic.com

  • #2
    Tja, hoe krijg je hier een foto bij???

    Comment


    • #3
      Je zus die heeft een mooie poes. De poes zit vlak in het kruis.

      Ga eens kijken in het testforum daar leggen ze ej uit hoe je een foto plaatst
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Ok, dat word dus test...

        Comment


        • #5
          Tja, goe bezig!!! ik heb dus geen website....
          is er geen andere manier om een foto te plaatsen?

          Comment


          • #6
            Hier kun je gratis je foto s plaatsen van af de 1e kun je directlinken naar BD van af de 2e weet ik niet zeker

            http://photo.instantlogic.com/SignUp_Default.ilx?idContainer=idContainer&idVisit or=

            http://www.fotopic.net/

            Comment


            • #7
              Zo kun je foto plaatsen comadiver:




              1. ga op je website naar de pagina met de foto die je wil laten zien.
              2. klik rechtermuisknop op foto en kies Eigenschappen/Properties
              3. selecteer met de muis het volledig adres dat naast Adres/URL staat, moet eindigen op jpg dus eerst even naar beneden scrollen
              4. Druk Ctrl-C (copy)
              5. hier in het forum, in de topic die je wil posten, doe je Ctrl-V (paste/plakken)
              6. selecteer het net geplakte adres van de foto
              7. druk op icoontje (bij Format) zodat de Image-tags rond het adres komen te staan.

              Comment


              • #8
                Thanx Mario, heb op instantlogic een stekje aangemaakt....
                http://coma.instantlogic.com
                Greets...

                Comment


                • #9
                  ja ik zie het, en heb ik ook eindelijk de poes van je zus gezien
                  Mooi beestje !!! Grappige naam Wombat (australische poes??)

                  Comment


                  • #10
                    Nou Comadiver, dit gaat al beter! als je nu gewoon je foto opend in instandlogic, dan kun je de url copieeren, en in je posting plakken.

                    Dat wel even tussen de codes [IMG][/IMG] zetten, en ziedaar, je posting met foto is compleet

                    Als je dan ook nog een klein stukje uitleg geeft over welk aspect van de foto je eeb beoordeling wilt hebben dan zie ik je graag terug in mijn forumafdelinkje

                    oeioei, nu zie ik dat die codes niet zichtbaar zijn, sorry.. is voor mij ook geen daagse kost

                    Comment


                    • #11
                      Bedankt! ga da direct eens proberen zie!
                      ....
                      da gaat dus nie hé, maar zie als ik de url copier dat aan het ein geen .jpeg staat...
                      te maken met de site?

                      Comment


                      • #12


                        voila, je moet de url kopieren van de foto zelf, en ook volledig, moet je maar even nar beneden scrollen
                        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                        Comment


                        • #13
                          In de procedure die marjo heel goed beschreven heeft ( ) moet je in stap 2 er op letten dat je rechtsklikt OP de foto en niet op een willekeurige plaats op de pagina ... let er ook op dat je foto max. 800x600 pixels groot is.
                          Mijn fotowebsite : www.filover.be

                          Comment


                          • #14
                            In de procedure die marjo heel goed beschreven heeft ()
                            Oh jee ik word toch straks niet beschuldigd van gedeeltelijke plagiaat he Filipo Zoiets moet je als een compliment zien

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by marjo
                              In de procedure die marjo heel goed beschreven heeft ()
                              Oh jee ik word toch straks niet beschuldigd van gedeeltelijke plagiaat he Filipo Zoiets moet je als een compliment zien
                              Ik ging er juist een advocaat bijhalen om een juridische procedure te starten ...
                              Nee, natuurlijk niet marjo. Kopieer gerust, je hebt ze zelfs nog beter gemaakt ! Als we er iemand mee kunnen helpen, why not ?
                              't was dan ook een opmerking met een knipoog
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X