Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3:25

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 3:25

    . . . . . . . . .
    Last edited by Mused Renaissance; 13 maart 2010, 20:14.

  • #2
    Re: 3:25

    ik vind de bewerking er wat over jammer genoeg. voor de rest vind ik het een mooie opname.

    Comment


    • #3
      Re: 3:25

      inderdaad een beetje te over, maar de titel goed gevonden.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: 3:25

        Er is geen sprake van "bewerken", er is sprake van een glasplaat-foto...

        Comment


        • #5
          Re: 3:25

          Oorspronkelijk geplaatst door Mused Renaissance Bekijk bericht
          Er is geen sprake van "bewerken", er is sprake van een glasplaat-foto...
          Ohh... nou dat wist ik niet!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: 3:25

            Nu, dan is die glasplaat foto er wat over.

            Comment


            • #7
              Re: 3:25

              hoe heb je het gedaan?
              ik vind het mooi.

              Comment


              • #8
                Re: 3:25

                Heb je zelf de emulsie gemaakt ?
                Of stonden er nog een paar oude platen op zolder?
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: 3:25

                  Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Nu, dan is die glasplaat foto er wat over.
                  waarover dan wel? zo zien glasplaatfoto's er nu eenmaal uit als ze ruim 120 jaar oud zijn...of is dat ineens geen foto meer?

                  Comment


                  • #10
                    Re: 3:25

                    zo zien glasplaatfoto's er nu eenmaal uit als ze ruim 120 jaar oud zijn
                    Oei! Dan is de kans vrij groot dat deze foto niet uw werk is. Hier mag alleen eigen werk gepost worden, dacht ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 3:25

                      Oorspronkelijk geplaatst door dhpeter Bekijk bericht
                      Oei! Dan is de kans vrij groot dat deze foto niet uw werk is. Hier mag alleen eigen werk gepost worden, dacht ik.
                      Maar nu is het een (eigen) foto van een glasplaat .
                      Ofwel, hoe kan je omgaan met de regels.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 3:25

                        Oorspronkelijk geplaatst door Mused Renaissance Bekijk bericht
                        waarover dan wel? zo zien glasplaatfoto's er nu eenmaal uit als ze ruim 120 jaar oud zijn...of is dat ineens geen foto meer?
                        Een foto wel. Maar een goede?

                        Comment


                        • #13
                          Re: 3:25

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Een foto wel. Maar een goede?
                          Kunt u misschien zeggen waarom hij niet goed is? Er is een verschil tussen "niet mijn smaak" en "niet goed". U hebt al 2 reacties gegeven in negatieve zin maar u zegt nog steeds niet wat er dan aan de foto zou schelen in uw visie... "erover zijn" is redelijk vaag... Het onderwerp, de kleur en de tonen, en de sfeer is tijdloos. Precies zoals een oude foto er hoort uit te zien. Overigens is de foto wel degelijk van mij, dus maak jullie geen zorgen...
                          Last edited by Mused Renaissance; 12 maart 2010, 12:04.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 3:25

                            Oorspronkelijk geplaatst door Mused Renaissance Bekijk bericht
                            Kunt u misschien zeggen waarom hij niet goed is? Er is een verschil tussen "niet mijn smaak" en "niet goed". U hebt al 3 reacties gegeven in negatieve zin maar volledig ongefundeerd...

                            Overigens is de foto wel degelijk van mij, dus maak jullie geen zorgen...
                            Ik heb slechts 2 reacties gegeven. Bij die laatste staat er een vraagteken achter. Omdat ik
                            ze als glasplaat niet kan beoordelen, want daar heb ik totaal geen kaas van gegeten. Dus,
                            misschien dat ze voor die tijd best wel goed was? Misschien ook dat er een zekere charme
                            schuilt in dat oude, bekraste? Misschien heeft ze historische waarde? Vandaar dat ?. Hoeft
                            niet noodzakelijk als negatief geïnterpreteerd te worden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: 3:25

                              Oorspronkelijk geplaatst door Mused Renaissance Bekijk bericht
                              Kunt u misschien zeggen waarom hij niet goed is? Er is een verschil tussen "niet mijn smaak" en "niet goed". U hebt al 2 reacties gegeven in negatieve zin maar u zegt nog steeds niet wat er dan aan de foto zou schelen in uw visie... "erover zijn" is redelijk vaag... Het onderwerp, de kleur en de tonen, en de sfeer is tijdloos. Precies zoals een oude foto er hoort uit te zien. Overigens is de foto wel degelijk van mij, dus maak jullie geen zorgen...
                              Nu ik wat meer van de achtergrond weet, wordt het steeds moeilijker er iets over te zeggen.
                              OK, het is een keurige registratie van een eerder genomen glasplaatfoto. Maar verder is het moeilijk om iets te zeggen over uw prestaties in het geheel.
                              Mag ik er ook op wijzen dat het hier gaat om 'Showcase Zwart-Wit'?
                              Wat ik zie is geen echte Zwart-Wit.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X