Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inscannen negatieve

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inscannen negatieve

    Hallo allemaal,

    Ik ben ondertussen enkele weken terug van een lange reis waar ik voornamelijk met film gefotografeerd heb. Ik heb ter plaatsen mijn film al laten ontwikkelen maar enkele rolletjes zijn nog niet ingescand.
    Nu is mijn vraag of iemand op het forum mij een betrouwbare plaats kan aanraden in de buurt van Hasselt/ Leuven waar ik mijn negatieve alsnog op een hoge resolutie kan inscannen?

    Alvast heel erg bedankt!

    Groeten,

    Michiel

  • #2
    Re: Inscannen negatieve

    ben al een tijdje weg uit leuven dus daar zou ik het niet meer weten, maar in Diest vind je fotograaf guy meurs, die ontwikkeld nog films en scant ze bij mijn weten ook in. Een telefoontje kan je mogelijk al verder helpen voor je de afstand ervoor aflegt.

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Inscannen negatieve

      Bij Vanbergen Multimedia kan je hiervoor terecht.
      Tiensesteenweg 15 3010 Kessel-Lo (Leuven)
      0495/944.999

      https://vanbergenmultimedia.be/brows...films/scannen/
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Re: Inscannen negatieve

        Foto Robyns te Sint-Truiden. tel: 011 68 25 64
        ___________________________________
        JeanP BDO742BE Nikon D700 en D3X+ Nikkor en Sigma lenzen.

        Comment


        • #5
          Re: Inscannen negatieve

          In Leuven heb je zelfs de luxe te kunnen kiezen tussen Fotostudio/Fotolab voor goed, goedkoop én snel, en Axis op de Brusselse stw voor professioneel werk.

          Comment


          • #6
            Re: Inscannen negatieve

            Oorspronkelijk geplaatst door mx5 Bekijk bericht
            In Leuven heb je zelfs de luxe te kunnen kiezen tussen Fotostudio/Fotolab voor goed, goedkoop én snel, en Axis op de Brusselse stw voor professioneel werk.
            Dat zal na een half jaar zeker al opgelost zijn.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment

            Working...
            X