Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Njupeskär

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Njupeskär

    Zweden april 2004. Ik heb daar bepaald geluk gehad, het dooiseizoen overdag was ingezet en overal rondom mij vielen stukken ijs naar beneden, stuk voor stuk levensgevaarlijk maar ik MOEST die foto hebben. Pas achteraf heb ik beseft hoe onverantwoordelijk dat was...
    Deze waterval wordt gebruikt door ijsklimmers en ik had al dikwijls het verhaal gehoord dat er ene gevallen was in een van de kloven, midden van een ijskoude smeltwaterstroom, zijn klimgenoten konden er niet op tijd bij en het verhaal wil dat ze hem hebben horen schreeuwen tot het bittere einde... Pas in 2016 heb ik bevestiging gekregen van de hoofdranger van het Nationale Park. Foto Nikomat EL met 50/1.4, scan met Nikon 5000ED vanaf Agfa CT21 (dia), onbewerkt. PS : wel degelijk Nikomat, geen Nikkormat. Instellingen geen idee van...
    Last edited by opapol; 10 maart 2019, 19:11.

  • #2
    Re: Njupeskär

    Zweden daar ben ik nog niet geweest, het is een mooi beeld ik hou van zo een beelden

    Comment


    • #3
      Re: Njupeskär

      Als je het ooit zou overwegen : Zweden heeft voor mij niet veel geheimen meer... vraag gerust.

      Comment


      • #4
        Re: Njupeskär

        prachtig prachtig prachtig, Paul, ik zei het je al eerder, neem die analoge camera maar weer terug wat vast

        Comment

        Working...
        X