Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kerkhof

    ...ook hier heerst stilte...


  • #2
    Re: Kerkhof

    dat is een mooie, loskomende emulsie? op rolfilm? zo'n oude film of bewust "misbruikt"? past super bij de sfeer!

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Kerkhof

      Het is een bij volle bewustzijn en opzettelijk uitgevoerde directe aanval op de analoge emulsie.
      Opzettelijke slagen en verwondingen, maar met gunstig gevolg. Desalnietenmin pleit ik schuldig.

      Comment


      • #4
        Re: Kerkhof

        wel, als straf moet je elke week een foto posten gedurende 1 jaar, nah, ik heb gezien.
        Ik vind de foto ook heel mooi, vind het echter jammer van uw terroristische daad.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Kerkhof

          Fijne sfeer geheel in de context van de inhoud
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Kerkhof

            Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
            Het is een bij volle bewustzijn en opzettelijk uitgevoerde directe aanval...
            SCHANDALIG maar zoals ik al zei, past geweldig bij de sfeer! en de aanval is mooi gelukt! Mag ik vragen wat je gedaan hebt om de emulsie zo te liften?
            De gustibus et coloribus non est disputandum
            Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

            Comment


            • #7
              Re: Kerkhof

              Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
              SCHANDALIG maar zoals ik al zei, past geweldig bij de sfeer! en de aanval is mooi gelukt! Mag ik vragen wat je gedaan hebt om de emulsie zo te liften?
              LIFTEN??? Ik ben Jef Hoeyberghs niet hé!
              Direct het zware materieel, kalashnikovs, bommen en granaten, gebleekte zuurpruimen en nadien een paar nachten op sterk water. Werkt veel effectiever dan een lifting. De Jef zou hier nog iets kunnen bijleren, helaas zou de definitie van 'schoonheid' in het gedrang komen.

              Comment


              • #8
                Re: Kerkhof

                Oorspronkelijk geplaatst door TomStr Bekijk bericht
                Mag ik vragen wat je gedaan hebt om de emulsie zo te liften?
                Maak 1 héél belangrijke foto, ontwikkel die zelf en denk de hele tijd "dit mag niet mislopen, dit mag niet mislopen, dit mag niet mislopen...." Meestal is teveel of te warm water genoeg om een emulsie los te krijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: Kerkhof

                  Spanik, nu moet ik eerlijk zeggen, heb het al eens geprobeerd, de heetwaterkraan open bij de laatste spoeling... resultaat... de film was sneller droog ik zal dan toch eens bommen en granaten moeten proberen...
                  De gustibus et coloribus non est disputandum
                  Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                  Comment

                  Working...
                  X