Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Proficiat!

    Het thema zwart-wit patronen leverde een mooie oogst van 35 inzendingen op. In tegenstelling tot vorige maanden en jaargangen, waar het 'ereschavotje' toch vaak bezet werd door regelmatig terugkerende winnaars, zien we ditmaal een van de regelmatigste deelnemers op de eerste plaats, nl. xaviermortsel. Ik weet niet of Xavier al ooit gewonnen heeft. Misschien kan mijn Dataman uitsluitsel geven?
    Op de tweede plaats iemand die helemaal niet vaak een foto inzendt, nl. john.boutsen, terwijl we op #3 toch een oude bekende aantreffen: VQB. Verder zien we een bonte mengeling van bekenden (yves23, filipo, ynor, stampers...) en minder bekenden (rikem, walhalla, lucme...)
    Mijn gelukwensen gaan uiteraard naar de winnaar en zijn twee opvolgers, maar tevens naar alle deelnemers. Zoals gezegd: een mooie oogst van geslaagde foto's !
    De beelden zijn te bekijken op: https://challenge.belgiumdigital.com...s.php?album=96

    Namens onze sponsor CeWe zal de winnaar een kortingbon van €30,- ontvangen. Hij zal worden voorgedragen voor de eerstkomende Hall of Fame (opgelet: een nominatie is nog geen eindselectie); zijn foto komt bij de Winnende Challenge Foto's 2019 te staan, en zal tevens worden opgevraagd door de Shoot redactie voor publikatie in het tijdschrift.

    Mag ik nog iedereen bedanken voor zijn/haar deelname aan de Challenge, als inzender, als beoordelaar, of als medewerker achter de schermen. De Challenge bestaat alleen maar dank zij ieders medewerking.
    Een gelukkig en creatief 2020 toegewenst, en maak maar snel een foto van één van je andere hobby's!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Profici

    Gelukkig Nieuwjaar, allemaal!

    Neen Les, Xavier stond nog nooit op de eerste plaats. Daarop heeft hij gewacht tot vandaag, na zijn negenennegentigste deelname.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Profici

      Wauw! Dat maakt de overwinning nog zoveel zoeter.
      Dankje, Dataman. Ook mijn beste wensen aan jou!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Profici

        Proficiat Xavier, de aanhouder wint
        Ik zag weer veel knappe invullingen van het thema deze keer.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Profici

          Gefeliciteerd Xavier !
          Ik vond het een zeer intrigerend beeld. Geen flauw idee waar ik naar keek.
          En ook leuk te lezen dat de aanhouder wint. Zo zie je maar dat je het nooit moet opgeven...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Xaviermortsel wint de december 2019 Challenge, thema: Zwart-Wit Patronen. Profici

            De winnende foto van de december-Challenge is intussen opgenomen in de eerste Hall of Fame van het nieuwe jaar: https://forum.belgiumdigital.com/f39...-a-576661.html
            Ook daarvoor onze welgemeende gelukwensen!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X