Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorstel...?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorstel...?

    Ik zie hier (op BD) regelmatig "bewerkte foto's" en daar zijn echte pareltjes bij, knap gemaakt en dikwijls verbluffend mooi...

    Zou er voor deze categorie, ook niet een Challenge-of-the-Month (of zoiets) kunnen georganiseerd worden?

    Volgens mij, geeft dit toch een extra stimulans aan deze kunstenaars, zoals voor ons nu...

  • #2
    Hmmmm,
    Zoals er ook voorstanders zijn, zijn er natuurlijk ook altijd tegenstanders. En kwou even de 'tegenstander' zijn. Mss wel intressant voor degene die er veel van kennen.
    Iedereen heeft hier een fototoestel, maar niet iedereen kan foto's bewerken. Op gebied van foto's maken valt er nog veel te leren, en foto's bewerken is toch iets heel anders als foto's maken vind ik dan weer.
    Tiggy - Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Hallo teddy-bear,

      Om aan die wens te voldoen wordt er in het forum fotobewerking geregeld een "challenge" georganiseerd - en daar zijn dan idd ook pareltjes te zien ...
      Maar het zou kunnen dat we in de toekomst eens een dergelijke challenge organiseren.
      En Tiggy verwoordt precies waarom de "gewone" challenge meer toegankelijk is voor iedereen.

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #4
        Ik sluit mij bij Tiggy aan
        Al zou ik het liever wel kunnen hoor.

        Comment


        • #5
          tja, ik ben ook niet zo'n krak in het bewerken van foto's en bij en challenge is het natuurlijk de bedoeling dat het een challenge is en dat je er misschien wat uit leert maar ik kan niet op 1 maan tijd photoshop 7.0 heel mooi onder de knie hebben om daar dan een pareltje van een bewerking uit te toveren, en zoals eerder gezegd niet iedereen heeft bv photoshop, er zijn ook mensen die het met een veel minder prog moeten doen en dioe zijn dan infeite wel een stuk achtergesteld, er is nu al een soort ongelijkheid tussen de mensen doordat de ene een highend camera heeft en de andere dan maar een pocket cameratje, maar dat valt natuurlijk te compenseren door originaliteit en kunnen.
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

          Comment


          • #6
            Nu ben ik zelf een totale leek op fotobewerking, ik spreek dus helemaal niet voor mezelf...

            Het is zelf niet mijn bedoeling om mee te doen bij een "Fotobewerking-Challenge-of-the-Month".

            Mijn voorstel was een "apparte Fotobewerking-Challenge-of-the-Month" (of zoiets)te organiseren, LOS van de huidige, dewelke zeker niet mag verdwijnen of wijzigen !

            Maar dat al mensen die deze pareltjes maken een eigen "uitdagings-klep-zouden-hebben".
            Ik zou er zeker wel van genieten en uit leren...

            Comment

            Working...
            X