Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat tantine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat tantine

    van harte gefeliciteerd met verdiende overwinning
    was van het begin af een sterke plaat die moeilijk te overtreffen was
    ook de twee andere van de top 3 bramgoossens en chrit een dikke proficiat

    die van chrit is een heel kleurrijk plaatje maar o zo mooi
    alsook de rest van de top 12

    en aan al de andere deelnemers er zaten veel mooie plaatjes bij met z'n allen maakten we er een geslaagde challenge van
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: proficiat tantine

    Proficiat Tantine

    Voor mij een zeer sterke foto! Schitterend dat de foto genomen werd op een moment dat er geen enkel schip in het ultra moderne Deurganckdok lag waar polderdorpen nog steeds voor moeten verdwijnen.

    Comment


    • #3
      Re: proficiat tantine

      Proficiat Tantine
      Een zeer sterke plaat die alles mee heeft, invulling thema, compo, kleur en scherpte
      Ook een dikke proficiat voor bram Goossens met een prachtige foto.
      En zeer zeker niet te vergeten de overige auteurs die eindigde in de top 12

      Groetjes chrit.
      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

      Comment


      • #4
        Re: proficiat tantine

        Van Harte... deze zat ook in mijn top 5.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: proficiat tantine

          Proficiat aan tantine met haar overwinning. Dit was een industrieel landschap vanuit een speciaal oogpunt. Ook de kleuren in deze foto droegen bij tot een geslaagd beeld. Het groene water, de grijze grauwe lucht geven in samenspraak, met de reuze kranen een dreigend gevoel, waardoor de foto heel speciaal wordt.

          De foto van bramgoossens gaf me dan ergens een deja-vu gevoel. Een mooi staaltje van goede nachtfotografie.

          Het kleurenplaatje van Chrit droeg mijn grootste voorkeur. Dit omwille van, het nostalgisch romantisch kleurenpalet welke hij hier weet te brengen.

          Ondanks de lage opkomst zaten er tussen de inzendingen toch heel mooie en sterke foto's.
          Last edited by spooky; 1 oktober 2011, 10:44.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: proficiat tantine

            Mijn felicitaties voor degene die hier een goede plaats behaalden: Het niveau was hoog, en de top drie was ook de mijne.

            Comment


            • #7
              Re: proficiat tantine

              Ook van mijn kant een welverdiende proficiat.

              Comment


              • #8
                Re: proficiat tantine

                Vanharte proficiat aan tantine met de overwinning, was van meet af aan een van mijn favorieten. Sterke compo, mooi van licht en perfect uitgevoerd. Ook aan Bramgoosens proficiat met de tweede stek. Een industrieel landschap met een licht-rook spectakel die de foto mooi en boeiend maakt. Al had ik iets van "lap...daar gaat mijn idee...en beter doen wordt moeilijk . Ook de foto van Chrit staat voor mij verdiend op het podium, Het is niet makkelijk om een vuil en verlaten omgeving mooi en "warm" in beeld te brengen. Dit is volgens mij gelukt door de goede belichting en de opfleurend lucht. Ook aan de rest van de top 12 want er zaten veel sterke foto's tussen, ook nog buiten de top 12 trouwens.

                Een speciale vermelding zou ik nog willen geven voor de foto van ROb!n, voor mij een heel sterke foto maar willicht een mindere uitslag omdat er te weinig "landschap" in voor komt. Idem voor de foto van Meeuws, die ik wel erg origineel vond.

                Mijn eerste idee was een foto van een bedrijf met lichtjes en rook en lange sluiterstijd. Had dit al lang eens willen doen maar het kwam er nooit van. Maar terug had ik te weinig tijd om op pad te gaan, ofwel tijd op het verkeerde moment. Ook nadat er al enkele zo'n foto's geplaatst waren had ik dit idee al laten varen. Toen ik de zaterdagnacht (op mijn werk) nog eens nadacht over wat ik kon doen vond ik eigenlijk niets, want tijdens de week kon ik geen tijd meer vrijmaken voor een degelijke foto. Ik dacht er aan om niet deel te nemen deze maand. Toen ik echter s'morgens om 5uur naar huis reed zag ik dat de lucht opentrok. Wetende dat men soms het mooiste ochtenlicht heeft bij opklaringen na regen, heb ik bij thuiskomst mijn gerief gepakt en op goed geluk naar het kanaal Gent-Terneuzen gereden (1uur rijden) . Dit was het eerste bedrijf die ik tegenkwam, en had alles om volgens mij een goeie foto te maken. Het ochtendlicht was net goed en veel rook en lichtjes. Pas toen ik de foto wilde plaatsen zag ik dat er al een foto stond vanop dezelfde plek (foto van dmiddern), doordat ik zo'n silo herkende.

                Op naar volgende maand, die enerzijd heel makkelijk is (elke mislukte foto kan abstract genoemd worden ) maar anderzijds heel moeilijk, want het zal er op aan komen om het chalengepubliek zonder uitleg ervan te overtuigen dat het nu net geen mislukte foto is . Vind het wel een tof thema.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat tantine

                  Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                  .......... Ook de foto van Chrit staat voor mij verdiend op het podium, Het is niet makkelijk om een vuil en verlaten omgeving mooi en "warm" in beeld te brengen.
                  kijk maar eens naar zijn (mooie) posten van februari van dit jaar.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: proficiat tantine

                    Ook van mij een welverdiende proficiat aan de top drie, de top 12, maar ook aan iedereen die meegedaan heeft om ook van deze maand weer iets spannends te maken.
                    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                    Foto Lucky

                    Comment


                    • #11
                      Re: proficiat tantine

                      Ook vanwege mij een dikke proficiat Tantine
                      En aan heel de top 12 Er waren heel mooie foto's bij!
                      Ikzelf heb ditmaal niet meegedaan, ben op reis vertrokken 19 september, en mijn voornemen was om nog een foto ergens onderweg in te sturen . . . is er niet meer van gekomen; mijne laptop is niet uit zijn valieske geweest
                      Grts Maddy
                      zero

                      Comment


                      • #12
                        Re: proficiat tantine

                        Proficiat Tantine, jouw foto was mijn favoriet (dat is denk ik de eerste keer dat mijn favoriet ook echt wint). Ook proficiat aan al de rest van de deelnemers.

                        Ik vond het zelf deze keer wel heel moeilijk, er is waar ik woon gewoon te weinig industrie en als het er is zit het meestal verstopt tussen de bomen. Voor mijn foto heb ik bijgevolg wat toeren uitgestoken, me tussen een hekken met prikkeldraad gewrongen :-). Spannend toch zo een challenge.

                        Groetjes, Veerle
                        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: proficiat tantine

                          er is waar ik woon gewoon te weinig industrie en als het er is zit het meestal verstopt tussen de bomen. Voor mijn foto heb ik bijgevolg wat toeren uitgestoken, me tussen een hekken met prikkeldraad gewrongen :-). Spannend toch zo een challenge
                          Haha, bij mij is de prikkeldraad me heel slecht bekomen, vandaar dat ik geen foto heb ingestuurd.

                          Proficiat aan alle deelnemers!!! Stuk voor stuk mooie foto's
                          Ik vond het fijn nog eens wat belgische industrie terug te zien.
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: proficiat tantine

                            Oorspronkelijk geplaatst door Chicane Bekijk bericht
                            Proficiat Tantine

                            Voor mij een zeer sterke foto! Schitterend dat de foto genomen werd op een moment dat er geen enkel schip in het ultra moderne Deurganckdok lag waar polderdorpen nog steeds voor moeten verdwijnen.
                            Chicane, dit is niet gefotografeerd in Deurgancdok maar wel aan de haven van Zeebrugge.

                            Aan iedereen bedankt voor jullie positieve reacties!!
                            Had het eerlijk gezegd niet verwacht.....Bramgoossens, Chrit, meeuws, lilybie en Frakske waren mijn favorieten.

                            Bramgoossens en Chrit....een dikke proficiat....was toch wel spannend hé!!

                            Ook aan alle andere deelnemers proficiat!!!

                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: proficiat tantine

                              Dat noemen ze een supermaand hé Pascale ... een prachtige en veel bezochte expo + Challenge winnen in dezelfde maand

                              Het is je van harte gegund, je foto's verdienen het
                              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                              Comment

                              Working...
                              X