Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, Joze !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat, Joze !

    Proficiat , Joze, voor je 1ste plaats ! Proficiat ook aan Mia en Filipo ! En bedankt aan Spooky, Morreke, j@n en G.I.Jane voor jullie commentaren op mijn foto !

  • #2
    Mijn favoriet heeft gewonnen. Gefeliciteerd Joze, een doordacht ontwerp.

    Comment


    • #3
      Jep, proficiat ... was ook één van mijn favorieten ! ik had deze keer niet een echte voorkeur ... Hubbax, filipo,
      Cyrox, Fotofré en joze waren mijn toppers ! toch weer iemand die het klaargespeeld heeft een 1 te geven voor mijn foto grr ...

      en degene die een 10 gegeven heeft ! wreed merci, ik was het niet zelf

      Comment


      • #4
        Proficiat joze. Was voor mij meteen ook ééb van de beste foto's. Sprong meteen in het oog. Ik denk dat hij nog mooier zal zijn op poster formaat.
        Spookys Fotoweb
        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

        Comment


        • #5
          Proficiat Joze!!
          Heel mooie foto en verdiende winnaar van deze wel knappe Challenge!

          Tim.


          www.gijbels.net

          Comment


          • #6
            Proficiat Joze !

            Blijkbaar was het toch niet zo'n makkelijke opdracht aan het aantal inzendingen te zien...
            Mark (300D)

            Comment


            • #7
              Proficiat Joze, een héééél verdiende eerste plaats en was trouwens ook mijn favo. Je kan de foto zo aanbieden bij een reklamebureau.
              Groetjes Vicky

              Comment


              • #8
                Ook van mij een welverdiende proficiat Joze!
                Maar evenzo aan alle anderen, knap om te zien hoe een thema wordt geinterpreteert en in beeld gebracht.

                Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

                Comment


                • #9
                  Proficiat Joze!!
                  Greetings,
                  Ace

                  Comment


                  • #10
                    ook van mij een gemeende proficiat ... je foto was ook een van mijn favo's dus zeker verdiend gewonnen
                    groetjes, Nina
                    trotse eigenaar van een fuji S602Z :)
                    Member of the Han Fan Clan
                    http://ninasgallery.fotopic.net
                    http://ninas--tutorials.fotopic.net

                    Comment


                    • #11
                      Ook van mij proficiat joze, en ook mia proficiat met je 2e plaats. Ik was er zeker van dat jullie foto's heel hoog gingen eindigen. En joze, dit maal ben je beloond voor je mooie regelmaat in de challenge.

                      @4nightlife (mocht je deze topic lezen) betreffende je comment bij mijn foto : om de king-size grootte van de King-munt te versterken, leek het mij aangewezen om er enkele kleinere muntjes naast te leggen. De verhoudingen waren dus volledig waarheidsgetrouw, klopten perfect en er was dus absoluut niks aan gefoefeld...
                      Mijn fotowebsite : www.filover.be

                      Comment


                      • #12
                        Proficiat Joze! Je was ook mijn favoriet.
                        Gallery: http://www.fotogallerij.be

                        Comment


                        • #13
                          @ iedereen: welbedankt!!!
                          @ alle inzenders ook een dikke proficiat, want er waren er toch weer erg speciale foto's bij.
                          Mijn favoriet (buiten de mijne, natuurlijk ) was de foto van Hubbax, vond ik zeer goed en uiterst origineel , alleen als publicitaire foto ontbrak er volgens mij de naam van het produkt, (hoe goed en universeel ook gekend, wordt de naam toch altijd vermeld)
                          Groetjes,
                          Joze
                          nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by joze
                            Mijn favoriet (buiten de mijne, natuurlijk ) was de foto van Hubbax, vond ik zeer goed en uiterst origineel , alleen als publicitaire foto ontbrak er volgens mij de naam van het produkt, (hoe goed en universeel ook gekend, wordt de naam toch altijd vermeld)
                            Bedankt voor dit commentaar, Joze ! Maar met of zonder merk op mijn foto, blijft de jouwe toch de beste !

                            Comment


                            • #15
                              Gefeliciteerd!!! Stond ook in mijn top 3 !!

                              Comment

                              Working...
                              X