Belgiumdigital.com in samenwerking met

Bekijk resultaten enquête: Met welke opdracht wil jij het jaar 2012 afsluiten?

Aantal stemmers
28. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Sfeerlicht

6 21,43%
  • Kleurenexplosie

10 35,71%
  • Chocolade

12 42,86%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Standaard Mogelijke thema's voor de maand december 2012

Na de donkere foto's van de nachten van november, slechts verlicht door een stukje maan of een lantaarn in de nevel, gaan we het deze maand eens over een andere boeg gooien, gewoon om de duistere dagen voor kerstmis een beetje op te lichten. Wat had je gedacht van de volgende thema's? Zoals altijd wint de opdracht die de meeste stemmen vergaart. Dus stemmen maar, en vergeet ook niet je punten toe te kennen aan de foto's in de nu gesloten BD-Challenge van november: http://challenge.belgiumdigital.com/...s.php?album=18
    Laatst gewijzigd door LesC; 24 november 2012 om 11:34
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Ventura 13.2.1) - iPhone XR (iOS 16.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.3.1)

Standaard Re: Mogelijke thema's voor de maand december 2012

mmmmmmm volopig gaan we de zoete toer op
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Chocolade!
    De meerderheid kiest inderdaad voor de lekkernij(en). Dus begin alvast na te denken, maar wacht tot het startschot om je deelnemende foto te maken. Er zijn er nog steeds teveel (hoewel, doorgaans nieuwkomers) die een archieffoto insturen (foto gemaakt vóór de start van de Challenge).
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Ventura 13.2.1) - iPhone XR (iOS 16.3.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.3.1)

Misschien mijn boek "verslaafd aan chocolade" uit de challenge "boek" van een tijd geleden eens bovenhalen
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

niet veel stemmen deze keer..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
    Misschien mijn boek "verslaafd aan chocolade" uit de challenge "boek" van een tijd geleden eens bovenhalen
    Plaats gerust een link zo je de foto nog kunt vinden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    niet veel stemmen deze keer..?
    grt,bouk.
    Bwa... ik ga natuurlijk niet verder terug dan de nieuwe software.
    Voor Aug-Sept stond het thema vast (geen enquëte)
    Okt 2012: 25 stemmen
    Nov 2012: 27 stemmen
    Dec 2012: 28 stemmen.

We gaan er dus langzaam op vooruit.
    Ook ietjes meer inzendingen voor de Nov-Challenge dan voor de Okt-Challenge (35 vs 33)
    Ik zou natuurlijk altijd graag meer stemmen zien op de ingezonden foto's (ligt momenteel ook rond de 35 scores), vandaar dat ik probeer reclame te maken via de Mededelingen bovenaan.

Onder het motto: je hoeft zelf niet mee te doen, om toch je stem uit te brengen. Al wat ik vraag is een eerlijke en faire score. En van de deelnemers uit: geen stemmengeronsel zoals op Facebook of Seniorennet.
    Laatst gewijzigd door LesC; 29 november 2012 om 11:56

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Chocolade!
    De meerderheid kiest inderdaad voor de lekkernij(en). Dus begin alvast na te denken, maar wacht tot het startschot om je deelnemende foto te maken. Er zijn er nog steeds teveel (hoewel, doorgaans nieuwkomers) die een archieffoto insturen (foto gemaakt vóór de start van de Challenge).
    als je hier een beetje creatief mee om kan kanje alle drie de mogelijkheden benutten
    choco lade in een kleurenxplosie met mooi sfeerlicht
    heb al ideeën genoeg die door mijn hoofd gaan

Bwa... ik ga natuurlijk niet verder terug dan de nieuwe software.
    Voor Aug-Sept stond het thema vast (geen enquëte)
    Okt 2012: 25 stemmen
    Nov 2012: 27 stemmen
    Dec 2012: 28 stemmen.

We gaan er dus langzaam op vooruit.
    Ook ietjes meer inzendingen voor de Nov-Challenge dan voor de Okt-Challenge (35 vs 33)
    Ik zou natuurlijk altijd graag meer stemmen zien op de ingezonden foto's (ligt momenteel ook rond de 35 scores), vandaar dat ik probeer reclame te maken via de Mededelingen bovenaan.

Onder het motto: je hoeft zelf niet mee te doen, om toch je stem uit te brengen. Al wat ik vraag is een eerlijke en faire score. En van de deelnemers uit: geen stemmengeronsel zoals op Facebook of Seniorennet.
    neen je moet anoniem blijven tot het laatste en zeker geen stemmen gaan ronselen gewoon afwachten wat andere van je foto denken

fijn dat de challenge toch in beweging is ,in opwaartse vorm
    het blijft steeds een uitdaging waardoor je als beginnend fotograaf je grenzen leert kennen en zeker een goede leerschool is om deze te verleggen
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Ik ben ook altijd blij als alle (of de meeste) foto's wat commentaar krijgen, liefst positief, opbouwend en zeker geen onderlinge discussie tussen commentators. Ach, ik vraag zoveel, maar kan toch maar proberen, hé.

Ach, ik vraag zoveel, maar kan toch maar proberen, hé
    LesC, de Sint heeft je vraag wel gehoord...
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Oei ik moest nog gaan stemmen... Ben vlug gaan stemmen!
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Gestemd .
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Bedankt, Jill, ik was jouw scores nog niet tegengekomen, en zo verbeter je de democratie bij BD toch weer eens!
    Je had nog wel tijd tot morgen een stuk in de late avond, hoor...
    Morgen om middernacht is de winnaar van de november Challenge gekend.
    Grz,
    Les

Link naar mijn vroegere challengefoto voor het thema boek: "Verslaafd aan chocolade" , om inspiratie op te doen of gewoon goesting te krijgen achter een stuk.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

Bedankt, Jill, ik was jouw scores nog niet tegengekomen, en zo verbeter je de democratie bij BD toch weer eens!
    Je had nog wel tijd tot morgen een stuk in de late avond, hoor...
    Morgen om middernacht is de winnaar van de november Challenge gekend.
    Grz,
    Les
    Ik ga echt proberen volgende maand mee te doen. Maja, 't wordt chocola... Ik wilde het eerste.
    Ik vergeet het gewoon iedere keer mee te doen, zit nochtans genoeg op BD...
    Kan je hier geen herinneringsmails instellen?
    Laatst gewijzigd door LesC; 30 november 2012 om 08:40
    facebook

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
    Link naar mijn vroegere challengefoto voor het thema boek: "Verslaafd aan chocolade" , om inspiratie op te doen of gewoon goesting te krijgen achter een stuk.

Mooie foto, Erven! En laat het een inspiratie zijn voor iedereen. Maar laat het duidelijk zijn: ik wil hier geen dertig kopieën van zien!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
    Ik ga echt proberen volgende maand mee te doen. Maja, 't wordt chocola... Ik wilde het eerste.
    Ik vergeet het gewoon iedere keer mee te doen, zit nochtans genoeg op BD...
    Kan je hier geen herinneringsmails instellen?
    Awel, zo'n chocolademannetje dat wegsmelt onder een sfeerlichtje?
    Check de boodschap bovenaan het forum regelmatig; op die manier moedig ik de mensen aan om deel te nemen.

(ik heb jouw post niet gewijzigd; alleen ging er iets mis toen ik wilde citeren, en was ik in jouw post bezig zonder daar erg in te hebben )

chocolade hé
    ben er vandaag tegengekomen in Maastricht op de markt
    in alle vormen
    meestal werk gereedschap
    van moeren en moersleutels tot schroevendraaiers eigenlijk een hele gereedschapskist vol
    prachtig op te zien zo mooie nagemaakt in chocolade
    als je het zou fotograferen zou je haast niet geloven dat dit chocolade was
    zelfs een redelijk groot fototoestel stond er tussen maar als je bedenkt dat een klein hangslot al 5€ kost en met een antieke sleutel 10€ heb ik maar niet meer gevraagd naar de prijs van dat toestel
    dat zal wel zeker meer dan 25 € zijn geweest aan de grote te zien

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    chocolade hé
    ben er vandaag tegengekomen in Maastricht op de markt
    in alle vormen
    meestal werk gereedschap
    van moeren en moersleutels tot schroevendraaiers eigenlijk een hele gereedschapskist vol
    prachtig op te zien zo mooie nagemaakt in chocolade
    als je het zou fotograferen zou je haast niet geloven dat dit chocolade was
    zelfs een redelijk groot fototoestel stond er tussen maar als je bedenkt dat een klein hangslot al 5€ kost en met een antieke sleutel 10€ heb ik maar niet meer gevraagd naar de prijs van dat toestel
    dat zal wel zeker meer dan 25 € zijn geweest aan de grote te zien
    En als je dan wat veel focust en scherpstelt met zo'n chocolatoestel ist vlug gesmolten he
    Het is een mooi thema, maar niet gemakkelijk om origineel uit den hoek te komen hé . . . maar ik heb weeral gedachten zulle
    zero

Soortgelijke discussies

1. Mogelijke thema's voor de maand november 2012
    Door LesC in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 1 november 2012, 10:05
  2. Mogelijke thema's voor de maand oktober 2012
    Door LesC in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 29 september 2012, 08:43
  3. Mogelijke thema's voor augustus 2012 ?
    Door Frakske in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 6
    Laatste bericht: 1 september 2012, 19:12
  4. Thema's voor de maand Apr 2012
    Door spooky in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 24 maart 2012, 18:58
  5. Thema's voor de maand Mar 2012
    Door spooky in forum Challenge-of-the-Month
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 5 maart 2012, 12:18

Regels voor berichten