Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moeilijk ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Moeilijk ...

    is het nieuwe onderwerp van de challenge. Gelukkig vinden anderen dat denk ik ook aangezien er nog geen upload geweest is Aangemoedigd door mijn vorige en en gelukkig heel goed beoordeelde inzending doe ik deze keer ook weer mee. Als ik tenminste op een goed idee kan komen

    Groetjes Marion

  • #2
    Re: Moeilijk ...

    ik ga niet zeggen dat het gemakkelijk is, maar geen upload is een zeer eenvoudige verklaring voor: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=85118


    ik heb ideetjes.... nu nog de uitwerking...

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Moeilijk ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Xarder
      Gelukkig vinden anderen dat denk ik ook aangezien er nog geen upload geweest is
      't is geen makkelijk onderwerp maar laat je niet op een verkeerd been zetten door het aantal geuploade foto's :
      de validator christian is met vakantie tot 15 september (zie zijn recente topic hier in forum) en tot dan zal er niets te zien zijn ...


      EDIT : nipt geklopt in de sprint door onzen ajuin ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Moeilijk ...

        gij zijt het dan ook niet gewoon van u in te spannen he filip
        sorry, hoeveel is de stand nu?

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Moeilijk ...

          Ach ja, wel gelezen maar vergeten
          Ik heb ook al wel een idee maar het is nog kijken of het wat wordt. Bij de vorige challenge hebben in totaal 5 ideeën de revue gepasseerd ...
          en ik ben nog niet zo goed in het uitwerken, gebrek aan ervaring maar dat komt er wel denk ik

          Groetjes Marion

          Comment


          • #6
            Re: Moeilijk ...

            Christian heeft blijkbaar ergens een cybercafe gevonden (of is door te veel regen vervroegd teruggekeerd ?) want de eerste foto's zijn al gevalideerd en zichtbaar ...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Moeilijk ...

              Inderdaad, tis toch iets he.... Gaan ze eens op verlof, zoeken ze nog internet om toch maar alles in orde te kunnen brengen...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Moeilijk ...

                Een geluk dat Christian niet meer naar school gaat anders was hij constant met verlof.

                Ik vind dat een moderator enkel verlof zou mogen nemen tussen de 24ste en de voorlaatste dag van de maand.
                Spookys Fotoweb
                BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                Comment


                • #9
                  Re: Moeilijk ...

                  't Is blijkbaar een heel moeilijk onderwerp. Nog 3 dagen om in te sturen en nog maar 14 inzendingen
                  De top 12 van de uitslag wordt trouwens opgenomen in het jaarklassement, dus het is nu of nooit
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Moeilijk ...

                    Ja is nu te zien hoeveel deelnemers zich nog aanmelden. Anders zou er wel een iets raars kunnen gebeuren met de jaarragschikking. Weet je door het bijhouden van de jaarrangschikking wordt deze maand nu echt spannend wat er zal gebeuren.

                    Zij die nu nog snel deelnemen maken een reëele kans opgenomen te worden in de jaarrangschikking.
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Moeilijk ...

                      Inderdaad toch een moeilijke opdracht dus maar 21 inzendingen ... En voor wat betreft de jaar rangschikking ... Maak ik misschien toch een kans vorige keer gedeeld 6e

                      Groetjes Marion

                      Comment

                      Working...
                      X