Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marchristan wint de Challenge van januari 2016 met als thema: Machine. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marchristan wint de Challenge van januari 2016 met als thema: Machine. Proficiat!

    De januari Challenge heeft het nieuwe jaar goed ingezet met 42 geldige inzendingen. Hoewel er vooraan bekende namen zitten, gaat het goud naar een (voor mij toch) nieuwkomer: Marchristan, terwijl het zilver eveneens naar iemand gaat die ik wel eens tegenkom op het forum zelf, maar zelden in de Challenge, nl. extrazone. Met VQB op drie komen we de eerste tegen die in het verleden al enkele keren gewonnen heeft. Zoals gezegd nog bekenden vooraan: M..., tantine, bart123.
    We worden omringd door machines, maar toch leek me -aan de inzendingen te zien tenminste- het onderwerp niet zo eenvoudig. Een machine is doorgaans een lelijk ding, dus probeer dat maar eens een beetje sexy in beeld te brengen. Toch zijn een aantal deelnemers daar vlot in geslaagd en worden (de meesten) ook met punten beloond. Nogal wat zwart/wit te zien, en dat was ook te verwachten. Hoewel ikzelf niet van z/w hou, is het voor dit onderwerp vaak de juiste keuze, omdat een en ander meer geabstraheerd wordt.
    Enfin... mijn gelukwensen gaan op de eerste plaats naar de drie op het ereschavotje, maar verder naar iedereen die mijn maandelijkse uitdaging durfden aangaan. Ik hoop ook in de toekomst op jullie te mogen rekenen. Ik dank diegenen die de inzendingen bekeken, becommentarieerd en/of beloond hebben met een score, maar vooral ook voor de fair play. Laat ons dat zo houden, a.u.b.

    Voor februari is gekozen voor "hangen". Veel wil ik daar niet over kwijt. Ik ben benieuwd hoe jullie dit onderwerp gaan interpreteren en invullen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Marchristan wint de Challenge van januari 2016 met als thema: Machine. Proficiat!

    Van mij ook een welverdiende proficiat aan Marchristan, was ook een van mij mijn favorieten. Ook aan extrazone en VQB en aan de rest van de deelnemers want ik vond het geen gemakkelijk thema om er iets moois van te maken.

    Zelf wilde ik een "warme" foto brengen en kwam op dit idee. Maar blijkbaar waren de meningen verdeeld want ik kreeg zowel hele hoge als hele lage punten. (De hoge van de vrouwen en de lage van de mannen? ).

    Eens kijken of ik een ingeving krijg voor deze maand.
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

    Comment


    • #3
      Re: Marchristan wint de Challenge van januari 2016 met als thema: Machine. Proficiat!

      Marchristan gefeliciteerd met uw welverdiende overwinning.

      Mvg Yves.
      What you see is what you get

      Comment


      • #4
        Re: Marchristan wint de Challenge van januari 2016 met als thema: Machine. Proficiat!

        Iedereen bedankt voor de felicitaties. Ik had dit nooit verwacht of durven op te hopen want er waren echt wel hele mooie bij :-) Overigens zie ik nu pas deze berichten nadat ik de post zag voor de winnaar van februari. Ik moet dus echt nog wat bijleren op dit forum wat betreft het gebruik ervan 😀

        Comment

        Working...
        X