Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

    De eerste drie van de Zomerchallenge zaten qua puntentelling erg dicht op elkaar: 6,5 - 6,48 - 6,41. Tijdens het scoren zelf werd er geregeld haasje-over gesprongen, zodat het zelfs voor mij moeilijk was om in te schatten wie het uiteindelijk zou halen.
    Het is liane geworden, voor zover ik weet een nieuwe deelnemer. Op de tweede plaats krijgen we walhalla, en derde wordt bart123. Hij heeft al eerder de Challenge gewonnen. 'Ouwe getrouwen' mogen ook niet ontbreken: Frakske op de 4de plaats, VQB op 5 en stampers op 6.
    Mijn gelukwensen gaan uit naar de eerste drie, maar uiteindelijk naar alle deelnemers. Vele mooie zomerse taferelen heb ik gezien deze maand.
    De winnaar wordt beloond met een €30,- kortingsbon van onze sponsor CeWe.

    En meteen wordt de augustus Challenge ingezet, thema: Boten. Zoals je wellicht in een andere topic gezien hebt kregen de drie opties gelijke punten, zodat het uiteindelijk de onschuldige hand van mijn vrouw was die via een speelkaart de opdracht moest bepalen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

    Gefeliciteerd Liane met je eerste plaats

    Veel mooie zomerse platen gezien.
    En de challenge met de meeste inzendingen in de voorbije 12 maanden maar hoewel die over 2 maanden liep kwam het bij het openen van de inzendperiode na 1 maand eigenlijk toch traag op gang...
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

      Klopt! We moeten al teruggaan tot mei 2017 om een gelijk aantal deelnemende foto's (44) te noteren.
      En inderdaad, ondanks het feit dat ik zelf een foto had geplaatst om de eerste pagina een zomers tintje te geven, en de eerste inzending op 2 juli kwam, duurde het naar mijn gevoel lang eer de foto's in grotere getale begonnen binnen te stromen.
      Gelukkig maar weinig moeten terugsturen wegens overtreding van de regels.

      De augustus Challenge is op de eerste dag al begonnen!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

        Proficiat Liane! Een echte onmiskenbare zomerfoto !
        Hopelijk in de nabije toekomst ook weer veel inzendingen
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Liane wint de zomer challenge (juni-juli 2018)

          bedankt, voor mij inderdaad mijn eerste deelname

          Comment

          Working...
          X