Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laatste dag

    Laatste dag om nog in te zenden voor deze maand mensen. Lijkt me leuk als iedereen straks gaat kijken en punten geven. Het is jammer dat je niet kan zien wie al gestemd heeft.

  • #2
    Re: Laatste dag

    Je ziet wel het aantal votes per foto

    Ik vraag me daarbij trouwens af wat iemand ertoe beweegt om bepaalde foto's een vote te geven en andere niet.
    Persoonlijk breng ik elke maand een vote uit op elke foto. Niet dat enkele votes meer of minder het verschil zouden uitmaken, dat weet ik ook wel.
    Maar toch stel ik me soms die vraag als ik het aantal votes per foto zie.
    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

    Comment


    • #3
      Re: Laatste dag

      aha, lees daarvoor maar eens de andere topics. uitgebreid leesvoer, en je komt de reden wel te weten. iedereen heeft zo zijn quotatiemethode, en degene die jij hier oprakelt, komt veelvuldig voor: 'slechte' worden niet beoordeeld om geen hard feelings op te werpen, enkel de goede dan... ook om het gemiddelde niet te aag te doen bengelen, etc.

      search maar eens, of lees de topics hier...

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Laatste dag

        Is het dan niet beter dat je dan gewoon een toptien maakt

        Comment


        • #5
          Re: Laatste dag

          Oorspronkelijk geplaatst door Tjie Thow
          Is het dan niet beter dat je dan gewoon een toptien maakt
          Hier zijn al meerdere uren over gepalaverd. Uiteindelijk komt iedereen toch tot dezelfde slotsom : de challenge kan beter blijven zoals hij is. Voor iedereen goed doen kan trouwens niet. Er is altijd wel iemand die blij of niet blij is met een bepaald gegeven.
          Wat mij betreft mag de challenge blijven zoals hij is. Het draait nu al een tijdje zo en ik denk niet dat wijzigingen veel zullen veranderen.
          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

          Comment


          • #6
            Re: Laatste dag

            [QUOTE=ajuin] 'slechte' worden niet beoordeeld om geen hard feelings op te werpen
            QUOTE]

            hahaha, als dit de regel is voor enkelen, dan weet ik al wat nieuws
            En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

            Comment

            Working...
            X