Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de maart 2020 Challenge, thema: Nat. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de maart 2020 Challenge, thema: Nat. Proficiat!

    Mijn Dataman had iedereen gewaarschuwd: KLIK.

    Dus ik kan nu meedelen dat Katrien1957 de maart-Challenge voor de vijfde maal opeen gewonnen heeft.
    Nochtans was het spannend. Ynor, die eerst binnenkwam, hield die eerste plaats tijdens een flink stuk van de wedstrijd. Tot de inzending van tantine binnenkwam; ik dacht: nu is het geweten, maar 's anderendaags kreeg ik Katriens inzending te zien.
    Die drie foto's zijn terecht de beste van deze maand, maar de uitslag is omgekeerd! Katrien1957 op #1, tantine op #2 en ynor op #3.
    Mijn gelukwensen gaan uit naar de eerste drie, maar tevens naar alle inzenders. Mijn persoonlijke voorkeur (die ik niet gauw zal geven): Ward-07 op #5. Da's nu echt een foto waar de nattigheid van afdruipt!

    Zoals gewoonlijk ontvangt de winnaar een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe; de foto wordt door mij voorgedragen voor de Hall of Fame van deze week (gaat maandag a.s. 6 april uit). Tenslotte wordt de winnende inzending opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift.

    In de loop van deze Challenge zijn we allemaal in een 'lockdown light' terechtgekomen, omwille van het Covid-19 virus. Hopelijk heeft niemand een 'niet-essentiële verplaatsing' moeten maken om zijn/haar foto voor de maandelijkse Challenge te maken.
    Omdat de lockdown vermoedelijk nog even (?) doorgaat, werd er door het bestuur voorgesteld om een Challenge te organiseren waarvoor men niet buiten hoeft te komen. De keuze is gevallen op 'Stilleven', dus ik zou zeggen: allemaal aan de slag.

    Maar hou het vooral veilig & gezond.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de maart 2020 Challenge, thema: Nat. Proficiat!

    Proficiat aan de podium plaaten, Yep, we waren gewaarschuwd, volgende keer beter

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de maart 2020 Challenge, thema: Nat. Proficiat!

      Mooie Top-3, Proficiat !
      En proficiat aan alle deelnemers
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de maart 2020 Challenge, thema: Nat. Proficiat!

        Katrien57 wordt hierbij ook gefeliciteerd voor haar HoF selectie van Week 14.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X