Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de december 2021 Challenge, thema: Drie. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de december 2021 Challenge, thema: Drie. Proficiat!

    Iedereen een gelukkig, gezond en creatief nieuw jaar toegewenst!

    Het jaar 2021 werd afgesloten met de december-Challenge, thema: Drie. Ik heb geen massa inzendingen toegestuurd gekregen (slechts 24 geldige foto's in totaal), maar een recordaantal aan afwijzingen, wegens niet-reglementair. Daarover later meer.

    Uit de mooie beelden die ik ontving, was het uiteindelijk Katrien1957 die de meeste punten bij elkaar sprokkelde met de foto 'RGB'. Katrien heeft in het verleden al een aantal keer gewonnen, maar we moeten toch teruggaan tot februari én maart 2020 om haar op het hoogste schavotje terug te vinden.
    Onze gelukwensen! De winnaar ontvangt de traditionele voucher van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe, de foto wordt opgenomen in de Winnende foto's van 2021 en tevens door mij voorgedragen voor de Hall of Fame. Opgelet: een nominatie is nog geen eindselectie; ik kan me niet meer herinneren wanneer de Challenge-winnaar tevens terug te vinden was in de HoF. Tenslotte zal de winnende foto worden opgevraagd door de redactie van Shoot, voor publicatie in het tijdschrift.
    Op de tweede plaats vinden we Delvaux Michel, met een actueel Belgisch thema (Derde prik), terwijl ynor de derde plaats weet te bemachtigen met een knappe z/w constructie.

    Mijn gelukwensen gaan op de eerste plaats naar het vernoemde drietal, maar tevens naar alle deelnemers. Zelfs in de minst scorende foto is nog schoonheid terug te vinden. Ik heb wegens tijdgebrek de scores niet in detail kunnen bekijken, maar merk toch weer verschillende scoorders die bijna consequent erg lage cijfers geven, wat me toch telkens weer een wrang gevoel geeft.

    Intussen is het voor iedereen duidelijk dat de Challenge even een rustpauze neemt, zodat de ontwikkelaars de nieuwe software (eerst voor het forum, daarna voor de Challenge) in gebruik kunnen nemen. We zien wel wat het wordt, tot dan!
    Last edited by LesC; 1 januari 2022, 08:33.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de december 2021 Challenge, thema: Drie. Proficiat!

    Gelukkig Nieuwjaar, allemaal!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de december 2021 Challenge, thema: Drie. Proficiat!

      Van harte gefeliciteerd Katrien

      Eveneens mijn beste wensen voor een creatief fotojaar en alle succes toegewenst voor de ontwikkelaars zodat we snel onze creativiteit kunnen tonen in een nieuwe challenge
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment

      Working...
      X