Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan foto voor challenge NIET uploaden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan foto voor challenge NIET uploaden

    Ben al enige tijd aan het proberen om mijn foto te uploaden voor de challenge maar krijg steeds een BDerror nadat mijn foto voor 2/3de geuploaded is.Iets van "Error resizing/saving the jpeg...."
    De foto is niet te groot en ook het origineel is verkleind.Daar zit de oorzaak niet.
    Kan er me iemand zeggen aub hoe ik mijn foto kan uploaden.Voor enige tijd waren er ook dezelfde problemen dacht ik.
    Danny's Photosite

  • #2
    Ik hoop het niet voor je maar misschien ben je net te laat. Er staat bij de challenge:

    Start Date: 1/07/2003
    Total Images: 96
    No. of ratings: 4559

    End Date: 31/07/2003
    (upload your photo before 24/07/2003)

    Comment


    • #3
      Oh nee toch niet, ik zie dat ze vandaag nog geaccepteerd hebben

      Comment


      • #4
        Danny probeer eens zonder de originele bij te voegen. En rechtstreeks vanaf uw eigen harde schijf.
        Ik hoop dat het je wel lukt nu.

        Comment


        • #5
          Het is me net gelukt (vraag me niet waarom nu wel en daarstraks niet)
          Zou het wel straf vinden als ie niet meer moest geaccepteerd worden.Ben al een uurke of twee bezig met pogingen.
          Danny's Photosite

          Comment


          • #6
            oh nou weet ik meteen welke van jou is dan

            Comment


            • #7
              Heb net gekeken en zie niks...
              Danny's Photosite

              Comment


              • #8
                duurt meestal nog even he !

                Comment


                • #9
                  Ja,maar jij ziet dan blijkbaar toch meer.Jij bent ook een snelle hé Marjo En ik nu ook met deze reply.
                  In elk geval,het stelt niet zoveel voor hoor.Maar ik amuseer me en vind het een geweldige hobby!
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #10
                    Hallo,

                    Zou inmiddels ok moeten zijn - foto is gevalideerd ...

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Allen daar nu naartoe dan...... hopelijk staat hem niet onderste boven, alhoewel dan kennen we hem direct..

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by jaja
                        Hallo,

                        Zou inmiddels ok moeten zijn - foto is gevalideerd ...

                        Jaja
                        Met dank hoor.Zal volgende keer (trachten) wat vlugger te zijn.En nu niet vergeten naar de uitslag te kijken want nog enkele dagen en we zijn ermee weg
                        Danny's Photosite

                        Comment


                        • #13
                          Vraag je gewoon of iemand je een sms je stuurt als je hebt gewonnen (Heb ik ook al met iemand afgesproken die nu al op vakantie is )

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by marjo
                            Vraag je gewoon of iemand je een sms je stuurt als je hebt gewonnen (Heb ik ook al met iemand afgesproken die nu al op vakantie is )
                            Winnen zal er niet bij zijn.Daar denk ik niet aan (niet slecht bedoeld hoor).Ik ben waarschijnlijk zo geen wedstrijdBD'er.Opgepast,die moeten er zijn en dat is leuk.
                            Waarom denk je dat ik zo laat ben.Ik heb er niet aan gedacht (en ik had ook niks fatsoenlijks om op te sturen dus.. )
                            Danny's Photosite

                            Comment


                            • #15
                              Ik ook niet hoor maar dit keer heb ik voor de lol maar weer eens meegedaan !!!

                              Comment

                              Working...
                              X