Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jaarrangschikking Dec 09 - Zwart - wit kleurenfoto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jaarrangschikking Dec 09 - Zwart - wit kleurenfoto

    TIGO mag zich de Challenge fotograaf 2009 noemen.

    FRUTSEL wist de beste Challenge foto voor het jaar 2009 op zijn naam te schijven.

    Aan allen mijn beste wensen voor 2010

    De jaarrangschikking 2009 kan nagezien worden op:


    Op bovenstaande link kan men raadplegen:

    De beste Challenge foto's 2008 (met foto)
    De beste Challenge foto's 2009
    De jaarrangschikking 2008
    De jaarrangschikking 2009

    06 Challenge foto's met het onderwerp "Zwart - wit kleurenfoto" Challenge Dec 09 werden opgenomen en toegevoegd aan de beste Challenge foto's 2009.

    De top 5 Beste Challenge foto's 2009

    1. Frutsel - Dof - Feb
    2. lorenz - Rondingen - sep
    3. stampers - Bout(en) & Moer(en) - Jun
    4. dare2fly - Vergeten - Nov
    5. Tigo - Bout(en) & Moer(en) - Jun

    De top 5 van de jaarrangschikking

    1. Tigo
    2. stampers
    3 lilybie
    4. dare2fly
    5. willempieke

    Mag ik lilybie, Midi en yves23 feliciteren met het behaalde resultaat in de Challenge Nov 09 met thema "zwart - wit kleurenfoto".

    De top 5 Beste Challenge foto 2009 en de top 5 van de jaarrangschikking verdienen ook mijn felicitaties.

    Ook mijn felicitaties aan de 12 besten die zich deze maand in het jaarklassement hebben weten te plaatsen en de 6 die zich konden laten opnemen in de best Challenge foto 2009.

    Verder wil ik iedereen danken die in de loop van 2009 aan de Challenge deelnamen.

    Laten we samen uitkijken naar een spannend Challenge gebeuren in 2010.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Jaarrangschikking Dec 09 - Zwart - wit kleurenfoto

    Ik ben zeer blij en fier dat ik voor de tweede keer op rij challenge fotograaf van het jaar heb mogen geworden. Ik had dit zeker niet kunnen bereiken zonder jullie punten en meningen. Ik wil hierbij toch wel vermelden dat niet altijd even gemakkelijk was om op te boksen tegen de toch wel zeer sterke toppers die elke keer opnieuw prachtige foto’s wisten te brengen. Stampers was hierbij heel het jaar lang een zeer waardige achtervolger in deze race voor de eerste plaats. Een welverdiende proficiat aan alle toppers van zowel het jaarklassement als de beste challenge foto’s is dan wel op zijn plaats. Het was naar mijn mening een jaar met heel wat prachtige inzendingen van hoog niveau. Ik hoop dat we deze trent in 2010 mogen verder zetten.

    Grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

    Comment

    Working...
    X