Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inlogproblemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: inlogproblemen

    Ik heb nog nooit kunnen inloggen, ook niet in het verleden....dus die manier lukt bij mij ook niet aangezien de PC nog nooit de kans kreeg om mijn login te onthouden.

    Comment


    • #17
      Re: inlogproblemen

      framboosje probeer eens het volgende.

      Daar ik vermoed dat je via een omweg kan inloggen omdat je nicknaam en paswoord blijkbaar ergens in het geheugen blijft hangen en jij nog nooit hebt kunnen inloggen lukt mogelijk het volgende.

      Bij mij lukt dat op in windows 7

      plaats je homepagina in je favorieten

      Open dus de homepagina van de Challenge

      Klik in het bovenste kader op view pictures

      als je de thumbs ziet klik je op My Challenge

      Je vult je nicknaam in en je paswoord
      je klikt up submide

      je zal merken er een fout eror wordt gegeven (vind de server niet)

      Je opent nu je homepagina via favorieten

      mogelijk zit je nicknaam en je paswoord nog in het PC geheugen en wordt je ingelogt

      Bij mij lukt dit voorlopig met windows 7
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #18
        Re: inlogproblemen

        heb hier van af het begin Challenge als Favoriet opgenomen en nog nooit problemen gehad.
        een maal ingelogd (met onthouden) geen probleem hier, ook nu niet.
        alles loopt soepeltjes als vanouds hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: inlogproblemen

          Ook ik werkte zo als U bouk.

          Meer zelfs de Challenge was en is hier mijn opstart pagina.

          Maar daar ik opzoek ben gegaan naar een oplossing voor framboosje heb ik uitgelogt.

          Gevolg ik kan niet meer op de gewone manier inloggen.

          Gelukkig kan ik nog via de omweg inloggen.

          Een goede raad aan allen, log voorlopig niet uit in de Challenge tot Sven (hopelijk) het probleem kan oplossen.

          Dus volg voorlopig de raad van boek op.

          Moet nu spijtig weg.

          Maar kom deze avond kijken of er een goede afloop is.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #20
            Re: inlogproblemen

            Sven kan daar niets aan doen vrees ik :-(
            De software heb ik niet geschreven en beschik ook over onvoldoende kennis om daar aanpassingen aan te doen. Daarbij komt dat het overgrote gedeelte van de gebruikers geen problemen hebben, de software op zich zal dus niet echt aan de oorzaak liggen van het probleem *denk* ik.

            Over uw 'niet inloggen' probleem Spooky: Je zal wel ingelogd geweest zijn (anders kan je nooit een foto insturen), maar de website zal verkeerdelijk aangegeven hebben dat je niet ingelogd geweest bent. Dit komt nogal eens voor en heeft te maken met caching en de cookies die zowel de site (bd), het forum, als de challenge verspreiden. Idealiter moet de challenge software herschreven worden en geintegreerd worden op de BD server, maar dit kost tijd en geld en kennis en voorlopig is er toch minstens een van de drie niet aanwezig denk ik.

            Heb net eens in de serverlogs gekeken omtrent meer info van die error 500 (dit is nl een generieke error), maar kan daar ook niets speciaals vinden.
            --
            Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

            Comment


            • #21
              Re: inlogproblemen

              Hier hetzelfde probleem. Ben automatisch uitgelogd en kan niet meer inloggen. Draai ook onder windows7. Gisteren kon ik wel inloggen onder upload foto, maar nu ook niet.

              aanvulling: nu ik terugging naar de challengepages bleek ik toch ingelogd, dus kan het zijn zoals sven aangeeft dat je een foutmelding krijgt maar dat je toch ingelogd bent.
              Last edited by Erven; 8 september 2010, 14:45.
              Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

              Comment


              • #22
                Re: inlogproblemen

                Oorspronkelijk geplaatst door spooky Bekijk bericht
                framboosje probeer eens het volgende.

                Daar ik vermoed dat je via een omweg kan inloggen omdat je nicknaam en paswoord blijkbaar ergens in het geheugen blijft hangen en jij nog nooit hebt kunnen inloggen lukt mogelijk het volgende.

                Bij mij lukt dat op in windows 7

                plaats je homepagina in je favorieten

                Open dus de homepagina van de Challenge

                Klik in het bovenste kader op view pictures

                als je de thumbs ziet klik je op My Challenge

                Je vult je nicknaam in en je paswoord
                je klikt up submide

                je zal merken er een fout eror wordt gegeven (vind de server niet)

                Je opent nu je homepagina via favorieten

                mogelijk zit je nicknaam en je paswoord nog in het PC geheugen en wordt je ingelogt

                Bij mij lukt dit voorlopig met windows 7

                Met deze procedure geraak ik nog minder ver.....

                Vanaf zodra ik op My Challenge klik, krijg ik dit scherm:



                Ik krijg zelfs niet de kans om mijn inloggegevens in te typen.

                Als ik via 'Login now' ga, kan ik mijn gegevens wel ingeven....maar ik krijg vervolgens ook bovenstaand venster.

                Op volgende manieren heb ik reeds proberen inloggen:

                * homepage: rechts bovenaan: 'Login now', en onderaan 'login'; bij beiden kan ik logingegevens ingeven, daarna venster zoals hierboven
                via 'My Challege'; direct venster zoals hierboven
                * BD Challenge of the month: via 'view pictures', 'login now' en 'my challenge'; alles idem als hierboven
                doorklikken naar 1 foto, 'login now' bovenaan en 'login' in lichtgrijs kadertje; inloggegevens ingeven en daarna venster zoals hierboven; 'my challenge' geeft direct foutmelding.
                via 'upload picture', ik kan inloggegevens ingeven, daarna venster van hierboven.
                * BD challenge history: via view pictures: 'my challenge' en 'login now', beide geven dezelfde fouten als voorheen
                doorklikken naar 1 foto: 'my challenge' en 'login now', beide geven dezelfde fouten als voorheen
                via 'view history' : idem als hierboven

                Dat zijn 15 verschillende manieren van inloggen, deze heb ik allemaal verschillende keren geprobeerd, geen enkele werkt...


                Ik kom er een beetje kierewiet van
                Last edited by framboosje; 8 september 2010, 18:20.

                Comment


                • #23
                  Re: inlogproblemen

                  framboosje, probeer misschien eens in de procedure te starten via


                  ipv www.belgiumdigital.com/challenge
                  dus zonder BDlogo en menu bovenaan.
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment


                  • #24
                    Re: inlogproblemen

                    Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                    framboosje, probeer misschien eens in de procedure te starten via


                    ipv www.belgiumdigital.com/challenge
                    dus zonder BDlogo en menu bovenaan.
                    Bedankt, maar helaas......alles hetzelfde als voordien

                    Comment


                    • #25
                      Re: inlogproblemen

                      Framboosje

                      Ik heb hetzelfde probleem. Als ik inlog krijg ik ook het scherm te zien. Dan klik ik op "pagina vernieuwen" en krijg ik een wit scherm. Dan klik ik op challenge en ben dan toch ingelogt.
                      Probeer het zo eens

                      Comment


                      • #26
                        Re: inlogproblemen

                        framboosje.

                        Belangrijk is dat je de homepagina bij he favoieten zet.

                        Bij mij staat mijn homepagina onder de volgende link



                        bij mijn favorieten. Want de homepagina heb ik dan nodig voor mijn uiteindelijke inlog zie verder hieronder.

                        Wat wel belangrijk is (bij mij hier toch) is dat je dus je inlogt met je nicknaam en je paswoord

                        je klikt op submith
                        je krijgt dan inderdaad de foutmelding kan de pagina niet weergeven.

                        Dan ga ik vanaf die pagina naar mijn favorieten, en opend daar mijn homepagina. Bij mij laad hij dan wel wat trager de pagina op dan anders, maar de homepagina wordt automatisch geopend en als ingelogt.

                        Heb dit nu ook gedaan op mijn PC die draait onder XP.

                        Voor mij is het voorlopig de enige manier om ingelogt te geraken.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #27
                          Re: inlogproblemen

                          Ik heb dat al allemaal geprobeerd, niks lukt.
                          Ik kom gewoon op de startpagina, niet ingelogt....

                          Ik denk dat het bij mij nog moeilijker gaat lukken omdat ik in het verleden ook nog nooit ingelogt ben geweest...

                          Comment


                          • #28
                            Re: inlogproblemen

                            Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                            Ik heb dat al allemaal geprobeerd, niks lukt.
                            Ik kom gewoon op de startpagina, niet ingelogt....

                            Ik denk dat het bij mij nog moeilijker gaat lukken omdat ik in het verleden ook nog nooit ingelogt ben geweest...
                            K' weet 't is een stomme vraag: maar ben je zeker dat je gebruikersnaam en paswoord wel juist is? Bij mij word dit automatisch ingevuld en mischien bij jou ook maar is het een verkeerd paswoord of login? Ik ben er ook niet zeker van ... maar moet je voor de challenge geen nieuw aanmaken of appart registreren (al mag dit hetzelfde zijn van BD zelf)
                            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                            Comment


                            • #29
                              Re: inlogproblemen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
                              K' weet 't is een stomme vraag: maar ben je zeker dat je gebruikersnaam en paswoord wel juist is? Bij mij word dit automatisch ingevuld en mischien bij jou ook maar is het een verkeerd paswoord of login? Ik ben er ook niet zeker van ... maar moet je voor de challenge geen nieuw aanmaken of appart registreren (al mag dit hetzelfde zijn van BD zelf)
                              Zover had ik ook al gedacht
                              Ik heb mijn logingegevens meestal handmatig ingegeven, dus ik veronderstel dat het meestal wel juist was
                              Ik heb trouwens ook gezocht naar apart registratieformulier, maar niet gevonden. Dit is er niet denk ik....indien wel, ben ik fameus scheel want ik heb die pagina's al binnenste buiten gekeerd

                              Ik vrees dat ik gewoon wat geduld zal moeten hebben totdat de beheerder het probleem vindt....of het idee om aan de challenge deel te nemen laten varen en de foto gewoon op het forum te posten.
                              Last edited by framboosje; 8 september 2010, 21:57.

                              Comment


                              • #30
                                Re: inlogproblemen

                                Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                                Zover had ik ook al gedacht
                                Ik heb mijn logingegevens meestal handmatig ingegeven, dus ik veronderstel dat het meestal wel juist was
                                Ik heb trouwens ook gezocht naar apart registratieformulier, maar niet gevonden. Dit is er niet denk ik....indien wel, ben ik fameus scheel want ik heb die pagina's al binnenste buiten gekeerd

                                Ik vrees dat ik gewoon wat geduld zal moeten hebben totdat de beheerder het probleem vindt....of het idee om aan de challenge deel te nemen laten varen en de foto gewoon op het forum te posten.
                                Niet te vlug opgeven...ge hebt nog 14dagen de tijd. En tot dan zal er al wel een oplossing zijn. Geduld is een schone deugd in fotografie.
                                Zelf kan ik inloggen maar krijg toch een foutmelding. Als ik de foutmelding krijg en terug op "challenge" druk zie ik dat ik toch ingelogd ben. Wat zei men...dat alles gemakkelijker ging worden door de komst van de pc?
                                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                                Comment

                                Working...
                                X