Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

    Wat een opkomst deze maand! 52 gevalideerde inzendingen. Dat moet van de herfst van 2018 geleden zijn dat we nog zoveel foto's in de maandelijkse Challenge hadden.
    Heel veel groen (lente), heel veel 'diertjes' (vogels, kevers, rupsen...) en iedereen is erin geslaagd om zijn 'werkterrein' af te bakenen tot de afmetingen van een stoeptegel, zoals gevraagd.
    De Challenge was erg spannend en vooraan werd er vlot haasje-over gespeeld. Tot eergisteren was het zelfs voor mij niet duidelijk wie er zou winnen, en ik was al gerustgesteld dat de rangschikking vooraan dezelfde was als ik de Challenge gisteravond had achtergelaten.

    Ik denk dat het voor freddy69 (met foto 'groen in het groen') de eerste keer is dat hij de Challenge op zijn naam kan schrijven. Hij wordt wel heel dicht op de hielen gezeten door Frakske, die we geregeld vooraan aantreffen, en ynor die exact één jaar geleden nog won met een vogeltje van dezelfde soort als zijn inzending voor deze Challenge.
    Mijn gelukwensen aan jullie alledrie, maar ook aan alle andere deelnemers. Echt heel mooi werk heb ik mogen bekijken en valideren, waarvoor dank.

    De winnaar wordt door mij voorgedragen voor de Hall of Fame van volgende week (Week #23), maar denk eraan: een nominatie is nog geen eindselectie. Duimen dus maar. Onze sponsor CEWE schenkt de winnaar een kortingbon van €30,-. Die code is geldig tot eind september. De winnende foto wordt opgenomen in de topic die daarvoor bestemd is, en zal tevens door de redactie van Shoot worden opgevraagd voor publicatie in het tijdschrift.

    Ik neem nu enkele weken vrij, maar jullie kunnen dadelijk aan de slag!
    Last edited by LesC; 1 juni 2020, 09:31.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

    Een gezond en deugddoend verlof gewenst, Les.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

      Dank je, Jos!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

        Dikke proficiat Freddy !!! zeer mooi lentebeeld ! Het gemiddelde van goede beelden was vrij hoog deze voorbije maand, ook aan iedereen een proficiat daarvoor !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

          Een challenge met niet alleen een hoge kwantiteit maar ook een hoge kwaliteit en een heel mooie winnaar.
          Gefeliciteerd freddy69

          Fijne vakantie Lesc !
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Freddy69 wint de mei-challenge met als thema: de lente in het klein. Proficiat!

            Dank je, filipo!
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X