Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van een tijdperk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Einde van een tijdperk

    Mijn honderdste Challenge is vannacht geruisloos dichtgegaan met 17 gevalideerde inzendingen. Da's niet veel, maar misschien zijn er mensen met vakantie, en het onderwerp was ook niet zo simpel.
    Die Challenge is meteen ook de laatste in de 'oude software'; je kunt de foto's scoren tot het einde van de maand en de uitslag wordt automatisch bekendgemaakt op de 1ste augustus.

    Er wordt geen nieuwe Challenge meer opgezet in de huidige software. Per 1 augustus zal ik het thema voor de 'dubbele' Challenge bekendmaken, zoals gewoonlijk is dat de privilege van de Mod om zelf de opdracht te kiezen. Je mag dan meteen beginnen schieten.
    Maar opladen kan pas gebeuren als de nieuwe software geïnstalleerd is, en het programma wordt vrijgegeven. Da's de reden waarom de Challenge dit jaar over de maanden augustus en september zal lopen, en hopelijk niet langer dan 30 september; maar dat laatste zal zichzelf wel uitwijzen, hoop ik toch.

    Een prettige vakantie gewenst aan iedereen!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Einde van een tijdperk

    100 inzendingen voor de opdracht "100" zou heel mooi geweest zijn maar daarvoor was de opdracht wellicht toch iets te pittig...

    Misschien een idee voor de 'dubbele' opdracht : kaarsen...
    Als iedereen een kaarsje doet branden dan zullen we op 1 oktober zeker een uitslag krijgen in de nieuwe software...
    Ik ben benieuwd. Succes aan de ontwikkelaars.

    Fijne vakantie aan iedereen !
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment

    Working...
    X