Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Hattrick voor tantine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een Hattrick voor tantine

    Ik had het de vorige maand nog voorspeld, en tantine heeft het waargemaakt. Ik denk niet dat dit in de geschiedenis van de BD-Challenge ooit is voorgevallen, maar zij wint verdiend voor de derde keer op rij! Proficiat!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Een Hattrick voor tantine

    net nog even gestemd...hoe kan dat...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Een Hattrick voor tantine

      Proficiat Tantine, deze zat ook in mijn persoonlijke top 3, prachtige foto en een verdiende winnaar van deze challenge .
      De hattrick is je ook van harte gegund, een knappe prestatie en een bevestiging van het mooie werk dat je ons telkens weer laat zien .

      Ook een dikke proficiat aan het steeds groter wordende deelnemersveld, weer heel wat knap werk gezien .

      Grtjs,
      Edje C
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Een Hattrick voor tantine

        Tantine : dikke proficiat.

        @Les : is er iets mis met mijn PC? Kan de andere uitslagen niet zien hoor!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Een Hattrick voor tantine

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          net nog even gestemd...hoe kan dat...?
          grt,bouk.
          Idd, de challenge staat nog steeds open, denk dat er een foutje in het programma is geslopen.

          Geen nood, Les brengt dat wel in orde, ondertussen kennen we toch al de winnaar.
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Een Hattrick voor tantine

            Les kan dat niet in orde brengen. Lees daarover meer in een ander bericht:


            Onze IT-verantwoordelijke is gecontacteerd. Hij moet contact opnemen met de (externe) IT-er van Minoc. En 't is weekend...
            Last edited by LesC; 1 juni 2013, 10:58.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Een Hattrick voor tantine

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              net nog even gestemd...hoe kan dat...?
              grt,bouk.
              Het spreek vanzelf dat die stemmen ongeldig verklaard worden.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Een Hattrick voor tantine

                Tantine, idd een dikke proficiat met je hattrick
                pitteljon.be
                The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

                Comment


                • #9
                  Re: Een Hattrick voor tantine

                  Heel mooi resultaat,Pascale. Proficiat.
                  Groeten. Ronald

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een Hattrick voor tantine

                    Waah! je hebt het gedaan.
                    Dikke, dikke proficiat.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment


                    • #11
                      Re: Een Hattrick voor tantine

                      Kan geen toeval meer zijn. Kwaliteit drijft boven!
                      Proficiat Tantine!

                      luc
                      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Een Hattrick voor tantine

                        Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                        Tantine : dikke proficiat.

                        @Les : is er iets mis met mijn PC? Kan de andere uitslagen niet zien hoor!
                        Intussen is het probleem verholpen, en kun je op de Challenge-site de juiste uitslag raadplegen. Proficiat aan alle deelnemers!
                        Last edited by LesC; 1 juni 2013, 12:50.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Een Hattrick voor tantine

                          Een dikke proficiat, Tantine!
                          Niet alleen met deze overwinning, maar voornamelijk mat de hattrick! Heel knap!
                          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Een Hattrick voor tantine

                            Een, twee, drie ... en dan een vierde treffer? Pascale, laat ons a.u.b. een kansje
                            Een meer dan dikke proficiat !!!
                            The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Een Hattrick voor tantine

                              Bedankt iedereen voor jullie felicitaties! Maar voor mij is het nu welletjes geweest....bedoel....is eigenlijk niet leuk voor de andere deelnemers.....sorry daarvoor. En ik ga ZEKER niet voor een vierde treffer!!!!
                              Aan dirkfotografie ne dikke proficiat voor je 2 de plaats....vond die één van de beste foto's naast die van BelLisa en xMarre!!!
                              xMarre jouw foto verdiende om bij de top 12 te staan.....zoals ik al schreef....ne hele speciale wat de comp....ruis....kleuren....betreft....gedurfde fotografie!!
                              Aan dekonne...ook jij ne dikke proficiat met je 3 de plaats.
                              En aan alle andere deelnemers....ne hele bende .....proficiat met jullie deelname en mooie foto's!
                              Op naar de volgende chall....tijd zat om na te denken hoe we het thema "de 4 elementen" kunnen vastleggen!!

                              Ps....wat mijn foto betreft....deze is niet geënsceneerd. Ik heb die vrouw wel voordien aangesproken samen met haar man of ik enkele foto's van hen mocht nemen. Heb ik dan ook gedaan maar toen was de zon nog te fel. Na een fijne wandeling ben ik teruggekeerd en zij stond daar toevallig zo te kijken. Ze was zo intens aan het kijken dat ze mij niet heeft zien fotograferen.
                              Gisterenavond ben ik ook wat vissers tegengekomen en eigenlijk nemen ze allemaal diezelfde houding aan...kijken...kijken...geduldig kijken .....tot ze beet hebben!
                              Gr Pascale
                              Last edited by tantine; 1 juni 2013, 13:21.
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

                              Comment

                              Working...
                              X