Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De 'dubbele' Challenge augustus+september, thema: Oogst staat open voor uploaden!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De 'dubbele' Challenge augustus+september, thema: Oogst staat open voor uploaden!

    Zoals je in de 'gele balk' al gelezen hebt, de 'dubbele' Challenge augustus+september, thema: Oogst staat open voor uploaden! Dat kan t.e.m. 23 september.
    Je hebt al een ruime tijd gehad om je foto te maken; inzendingen zijn immers geldig als ze gemaakt zijn vanaf 1 augustus. Wacht dus niet te lang.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: De 'dubbele' Challenge augustus+september, thema: Oogst staat open voor uploaden!

    Wat ik gisteren vergeten te vermelden ben: je zult als je je inzending oplaadt, geen verschil merken met de 'oude' software. Waarom? We werken nog steeds met de oude software, want een en ander duurt langer dan gepland. Het komt goed, maar heeft tijd nodig. Ook de volgende Challenge zal daarom een dubbele zijn, met start op 1 oktober (zonder onmiddellijke mogelijkheid tot opladen), en hopelijk geeft dat de ontwikkelaars voldoende tijd om de plooien glad te strijken en de bugs uit de nieuwe software te wieden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: De 'dubbele' Challenge augustus+september, thema: Oogst staat open voor uploaden!

      Helemaal goed geformuleerd LesC ...
      [emoji106]

      Jaja
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment

      Working...
      X