Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge Januari 2005

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge Januari 2005

    In Showcase staat een topic waarin opgeroepen wordt je beste foto van 2004 te plaatsen. Vraag me af of de challenge dan nog wel zin heeft , cq wel eerlijk kan verlopen. Niet dat ik slecht denk over de BDérs , maar een wedstrijd openen terwijl er over hetzelfde onderwerp al een topic is geopend , lijkt me nutteloos...........
    Of zie ik het verkeerd ?
    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/


  • #2
    Re: Challenge Januari 2005

    Vorig jaar had niemand er blijkbaar bezwaar tegen, dus vermoed ik dat het dit jaar ook geen probleem zal zijn. Het zal in veel gevallen niet echt anoniem zijn, maar bij mijn weten is het nog steeds de bedoeling van een foto te beoordelen en niet de maker ?
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      Re: Challenge Januari 2005

      heb het ook gezegd in het forum hier vlak onder (regels overtreden challenge). vind het ook een bizarre zaak.......

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #4
        Re: Challenge Januari 2005

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo
        Vorig jaar had niemand er blijkbaar bezwaar tegen, dus vermoed ik dat het dit jaar ook geen probleem zal zijn. Het zal in veel gevallen niet echt anoniem zijn, maar bij mijn weten is het nog steeds de bedoeling van een foto te beoordelen en niet de maker ?
        Mee eens , maar om "vriendjes" politiek tegen te gaan , en elke deelnemer een eerlijke kans te geven , is het naar mijn idee de bedoeling dat de makers tot het eind van de challenge anoniem blijven ..............

        Just my 2 eurocenten
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: Challenge Januari 2005

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo
          Het zal in veel gevallen niet echt anoniem zijn
          Hoeft niet echt zo te zijn. Ik kan me moeilijk inbeelden dat iedereen àl zijn foto's op het forum zet ? Er zal toch wel ergens een beeld in het archief zitten dat je zelf goed tot zelfs heel goed vindt, maar niet noodzakelijk reeds met de BD's hebt gedeeld.
          En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

          Comment


          • #6
            Re: Challenge Januari 2005

            Oorspronkelijk geplaatst door Cookie
            Hoeft niet echt zo te zijn. Ik kan me moeilijk inbeelden dat iedereen àl zijn foto's op het forum zet ? Er zal toch wel ergens een beeld in het archief zitten dat je zelf goed tot zelfs heel goed vindt, maar niet noodzakelijk reeds met de BD's hebt gedeeld.
            Dat klopt en bovendien mocht het beeld hier al eens getoond zijn, kan je moeilijk van iedereen onthouden wat die hier allemaal getoond heeft in de loop van vorig jaar. Maar van sommige inzendingen zal het wel vrij duidelijk zijn wie de maker is ... en dat wil Hanske hier naar voor brengen (zeker nu een gelijklopende topic met de beste foto's bestaat en sommigen diezelfde foto zullen inzenden).


            Jammer trouwens dat de mooie foto's van vorig jaar niet meer te bewonderen zijn door een foutje in de database ... christian ?
            Last edited by filipo; 2 januari 2005, 10:39. Reden: Jammer ...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment

            Working...
            X