Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

    Exact één jaar geleden stond bart123 ook op het ereschavotje, en kijk: nu doet-ie 't weer! Met een zwart-wit portret en de titel "Stilte" gaat hij yves23 ("Time") en Katrien1956 ("End of Life") vooraf. Het lijkt dat je als winnaar een getal in je nick moet hebben, want dat houdt de bijdrage van stampers net buiten de top-3! Mooie inzendingen rond het thema "Vergankelijk", en gelukkig niet alle zo treurig als ik vooraf gedacht had.

    Mijn gelukwensen gaan naar de top-3 en verder naar alle deelnemers. Ik dank ook diegenen die foto's van een commentaar voorzien hebben, en de inzendingen een eerlijke score hebben toegekend.

    Bart123 ontvangt een cadeaubon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe. Zijn foto zal ook worden opgevraagd door de redactie van Shoot voor publicatie in het tijdschrift, en ik nomineer de winnende inzending voor de Hall of Fame van week 48.

    Voor de laatste Challenge van het jaar wil ik vooral veel strepen zien! Strepen en sterren mag uiteraard ook. Ik had onlangs een mooie reeks foto's rond strepen gezien, en geef hier een link om jullie wat inspiratie: http://digital-photography-school.com/stripes-images/
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

    proficiat aan alle deelnemers, mijn 10 punten waren voor Katrien 1956, heel origineel
    groeten St@mpers

    Comment


    • #3
      Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

      Proficiat aan Bart123 met zijn winnende foto!

      Aan alle andere deelnemers ook een dikke verdiende pluim!

      @ St@mpers bedankt voor de waardering, want ditmaal heeft het mij wel enige miserie bezorgt om het te kunnen maken in 1 opname, het was niet gemakkelijk.
      Alles ging zwevend aan nylondraadjes vast dus om het recht te krijgen en te houden in al de richtingen was het een huzarenstukje. Maar moeilijk gaat ook hé!

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

        Proficiat aan de top-3 en ook aan iedereen een dikke proficiat, er zaten knappe werken tussen.
        Katrien heeft zich zo ingespannen dat ze er zowaar een jaar ouder van werd, het bracht 4 x 10 op maar die 2-tjes hebben haar de das omgedaan ..

        Nu gaan we "lijnen" met de feestdagen in zicht

        groeten, frans
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

          Proficiat Bart met uw eerste plaats, verder ook alle overige deelnemers gefeliciteerd en ik wil ook iedereen die voor mijn foto stemde bedanken.

          Mvg Yves.
          What you see is what you get

          Comment


          • #6
            Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

            Een dikke proficiat voor alle deelnemers !

            Comment


            • #7
              Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

              Allemaal bedankt voor de felicitaties! Ook een dikke proficiat voor alle andere deelnemers!!

              Comment


              • #8
                Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                En bart123 is tevens geselecteerd voor de Hall of Fame van week 48: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-540809.html
                Ook hiervoor dus onze gelukwensen!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                  Dankjewel!! Dat is dan de tweede keer!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                    Oorspronkelijk geplaatst door bart123 Bekijk bericht
                    Dankjewel!! Dat is dan de tweede keer!!
                    Inderdaad, drie nominaties, tweemaal Hof. Proficiat!
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #11
                      Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                      Dankjewel Jos!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                        Proficiat met je HOF!
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: bart123 wint de november-challenge, met als thema: Vergankelijk. Proficiat!

                          Dankjewel Tantine!!

                          Comment

                          Working...
                          X