Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

    Gelukkige Nieuwjaar allemaal!

    Als ik me niet vergis moeten we al terug naar juni-juli 2017 om bart123 de maandelijkse BD-Challenge te zien winnen. Maar hij doet het weer, en is ditmaal in het gezelschap van twee andere vroegere winnaars: Woody04 (da's ook al even geleden!), en Frakske. Proficiat aan deze laureaten, en proficiat ook aan alle inzenders. Het waren er -ondanks het thema- toch weer wat meer dan gewoonlijk.

    Mijn verontschuldingen aan die personen die ik vrij vroeg in de wedstrijd terug naar huis stuurde, omdat hun inzendingen in mijn ogen geen silhouet waren. Normaal zal ik zelden afkeuren omwille van 'niet (voldoende) thematisch'. Ik heb het op een bepaald moment opgegeven, want volgens mij zitten er nog foto's in deze Challenge die geen echt silhouet zijn. Dark key, misschien maar geen 'zuiver' silhouet. Enfin, soms is het voor de Challenge Mod, die weer wat ouder geworden is, niet gemakkelijk om alleen te oordelen over de ingezonden beelden.

    De winnaar ontvangt, zoals gebruikelijk, een kortingbon van onze sponsor CeWe ter waarde van €30,-. Opgelet, want deze kortingsbonnen hebben een 'beperkte houdbaarheid'! Zo kreeg ik onlangs nog van iemand de vraag ivm de bon die hij vroeger in 2020 gewonnen had. Helaas was ie niet meer geldig!
    De winnende foto zal de "Winnende foto's van 2020" topic afsluiten en wordt tevens door mij genomineerd voor de wekelijkse Hall of Fame, die a.s. maandag 4 januari uitgaat. Opgelet: een nominatie is nog geen eindselectie.
    Tenslotte zal de foto worden opgevraagd door de redactie van Shoot voor publicatie in het tijdschrift. Daarvoor is een 'hoge resolutie' bestand nodig, dus niet de verkleining die voor de Challenge werd opgeladen.

    Het thema voor januari 2021 is 'Herinnering(en)' geworden. Niet zo simpel denk ik om terug te blikken op een annus horribilis als 2020, maar vroeger mag ook. De moeilijkheid zal eer liggen in het feit dat je eigenlijk een verhaal moet vertellen met één beeld! Opgelet als je personen (bv je kind of kleinkind) als onderwerp neemt; zorg ervoor dat de anonimiteit van de fotograaf verzekerd blijft!
    Ik ben benieuwd.
    Last edited by LesC; 1 januari 2021, 11:13.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

    Gelukkig nieuwjaar allen in een opperbeste gezondheid!

    Proficiat aan alle deelnemers want voor mij zijn ze allen winnaar! Uiteraard zijn er die dat net ietsje meer zijn en die daarbij beloond worden met een terechte podiumplaats! 't belangrijkste is dat we via deze challenge met onze hobby bezig blijven. Het is toch steeds weer een uitdaging om iets origineels in te dienen. Jammer dat de tijd van (positieve) commentaren ondertussen al ver achter ons ligt. Dan hadden we er eigenlijk nog meer aan. Het blijft me immers vaak een raadsel waarom bepaalde inzendingen goed scoren en andere dan weer helemaal niet... enfin daar dienen dan andere plaatsen op dit forum voor.

    Laat ons de komende maand een mooie, bijzondere 'herinnering' delen...

    beste groet,
    Luc
    verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

    Comment


    • #3
      Re: Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

      Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

        Een nieuwe start , een andere start , een rare start , een hoopgevende start , " 2021 " een jaar dat hopelijk meer te bieden zal hebben. We moeten echter blijven vooruit kijken en hopen op beter.
        Na ongeveer 2 jaar is er weer de drive om terug deel te nemen aan de challenge. Iedereen proficiat met de deelname!
        De beste wensen voor 2021 en laat de herinneringen maar komen!

        Comment


        • #5
          Re: Bart123 wint de december 2020 Challenge, thema: Silhouet. Proficiat!

          Gefeliciteerd Bart123

          En aan iedereen : beste wensen voor een inspiratievol en hoopvol 2021 !
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X