Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Straatfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Mooi naar voor gebracht, nu kennen we je ook eens van uit een andere "kijkhoek"
    Ik stelde mij je voor als een persoon in toga..... niet dus
    Een vraag over je uitzet, wat is een lichtgevend vestje ? Een licht reflecterend vestje ken ik.
    Ik maak inderdaad steeds dezelfde fout met dat hesje... Je hebt gelijk het is een reflecterend hesje Ik heb mijn toga reeds jaren terug aan de haak gehangen. Ben overgestapt op juridische ondersteuning bij de overheid en nu na mijn vroegtijdig uittreden(jullie noemen het pré-pensioen), met dank aan mijn vrouw, nog slechts part-time natuur-toezichthouder

    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
    Interessant, leuk en leerrijk.
    Zelf heb ik evenwel zo'n grondige hekel aan het zelf gefotografeerd worden dat ik voor dit soort fotografie compleet niet deug .
    Veel te schuchter. Misschien moet ik eens denken aan zo'n 45° spiegel voor het objectief want ik moet toegeven dat er toch mooie beelden te maken zijn. Bestaat dat nog ?
    Ik moet schrijven dat ik eigenlijk ook wat schuchter ben hoor, maar ik heb me hier laten overhalen om het toch te doen...Uiteindelijk had ik het filmpje na de workshop weggestopt.. Toch maar gedaan met een beetje schaamte erbij hoor , want ik kan mezelf ook zo moeilijk positief bekijken Paul

    Bedankt voor jullie reactie. Ik heb zelf geen moeite ermee dat ik openbaar ben, maar respecteer iedereen die er anders over denk, zeer zeker!!
    Last edited by Guest4; 4 februari 2014, 11:55.

    Comment


    • #17
      Re: Straatfotografie

      Leuk gedaan en boeiend want 't is voor mij toch telkens een gene overwinnen bij het fotograferen van toevallige'passanten'
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #18
        Re: Straatfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
        Leuk gedaan en boeiend want 't is voor mij toch telkens een gene overwinnen bij het fotograferen van toevallige'passanten'
        Dat begrijp ik Sien Maar probeer een bepaalde rust uit te stralen, loop vooral ontspannen en heel belangrijk zorg dat je professioneel overkomt, dus ga niet na elk shot naar je live view kijken of het wel goed is gelukt, doe dit op een plaats waar het niet druk is bv. en probeer na elk shot je mooiste lach naar voor te brengen, scheelt veel Niet dat ik een mooie lach heb, want ik doe het soms af met een knipoog naar de persoon. Regelmatig vragen ze zelf om eens te mogen zien, en dan willen ze de foto, die ik dan ook netjes opstuur natuurlijk Dank voor de reactie.

        Comment


        • #19
          Re: Straatfotografie

          leuk
          ook leuk om je te zien.

          wanneer ik 'straatfotografeer' knik en/of lach ik ook naar hen; dat scheelt inderdaad veel.

          1 tip heb je niet vermeld: maar was wel goed zichtbaar: je diadeem
          zal ik ook eens moeten aan denken (met al die wind)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #20
            Re: Straatfotografie

            Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
            leuk
            ook leuk om je te zien.

            wanneer ik 'straatfotografeer' knik en/of lach ik ook naar hen; dat scheelt inderdaad veel.

            1 tip heb je niet vermeld: maar was wel goed zichtbaar: je diadeem
            zal ik ook eens moeten aan denken (met al die wind)
            Haha.. Goed gezien, want das wel handig, en ik doe dit altijd als ik ga fotograferen. Het leid me minder af. Bedankt voor je reactie Michel

            Comment


            • #21
              Re: Straatfotografie

              Proficiat hoor heel leuk en leerrijk filmpje met vele goeie tips

              mvg jako
              Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

              jako

              Comment


              • #22
                Re: Straatfotografie

                Idd Leuk filmpje , zo leer ik mijn buurdorpgenoot ook kennen . Alleen zo straatfotografie dat is iets dat je echt moet kunnen Ik ben daar geen goede voor , ik moet ook toegeven ik trek eigenlijk niet zo graag mensen . Ik probeer het wel maar lukt echt niet .
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment


                • #23
                  Re: Straatfotografie

                  Oorspronkelijk geplaatst door jako Bekijk bericht
                  Proficiat hoor heel leuk en leerrijk filmpje met vele goeie tips

                  mvg jako
                  Bedankt voor je reactie Jako.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk bericht
                  Idd Leuk filmpje , zo leer ik mijn buurdorpgenoot ook kennen . Alleen zo straatfotografie dat is iets dat je echt moet kunnen Ik ben daar geen goede voor , ik moet ook toegeven ik trek eigenlijk niet zo graag mensen . Ik probeer het wel maar lukt echt niet .
                  Weet al waar je woont Joeri, dat we elkaar nog niet zijn tegengekomen? Binnenkort moet je maar eens meerijden met mij door het natuurgebied/militair domein op Nederlands grondgebied Bedankt voor je reactie
                  Last edited by Guest4; 11 februari 2014, 15:11.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Straatfotografie

                    Een leuke manier om kennis te maken Mark

                    Comment


                    • #25
                      Re: Straatfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door photo dante Bekijk bericht
                      Een leuke manier om kennis te maken Mark
                      Bedankt Philip. We zien elkaar 4 april. Bewust niet gekozen voor 1 april

                      Comment


                      • #26
                        Re: Straatfotografie

                        Tof gedaan dit filmpje. Je gaat echt spontaan te werk naar de mensen toe.
                        Heb je zo nog geen rare reacties van mensen gehad? Maar misschien ook niet, je weet welke mensen aan te spreken misschien door ervaring .
                        Ik zeg bij je handtekening "Hier stel ik mezelf even voor", er maar even op klikken en kijken
                        Nikon D90 -
                        "You don't take a photograph, you make it."

                        Comment


                        • #27
                          Re: Straatfotografie

                          Oorspronkelijk geplaatst door NickF Bekijk bericht
                          Tof gedaan dit filmpje. Je gaat echt spontaan te werk naar de mensen toe.
                          Heb je zo nog geen rare reacties van mensen gehad? Maar misschien ook niet, je weet welke mensen aan te spreken misschien door ervaring .
                          Ik zeg bij je handtekening "Hier stel ik mezelf even voor", er maar even op klikken en kijken
                          Bedankt Nick. Nee, ik krijg meestal leuke reactie's, dat verbaast mij ook wel een beetje. Vroeger, en dan praat ik over 30 jaar terug kon het wel eens gebeuren dat er iemand op mij afkwam met en boze blik Tegenwoordig weten ze blijkbaar wel dat het mag en kan denk ik dan

                          Comment


                          • #28
                            Re: Straatfotografie

                            Leuk filmpje zeg! Tof om te zien hoe je te werk gaat
                            Nog zoveel te leren!!
                            Mijn fanpage: https://www.facebook.com/MooiFotografie?ref=hl
                            Mijn website: http://mooifotografie.com/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Straatfotografie

                              Aangename kennismaking. Een heel leuk filmpje en heel spontaan gebracht
                              grt. Ria

                              Comment


                              • #30
                                Re: Straatfotografie

                                Was wel een mooi filmpje ,heb je gisteren ontmoet ( bruine pet ) (Urby),en inderdaad kwam ook vriendelijk en spontaan over hoop erbij te zijn indien niet verhinderd op 4 april met de shoot
                                Vriendelijke groeten.

                                Comment

                                Working...
                                X