Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nogmaals wandelen in de buurt (Haacht GR128)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nogmaals wandelen in de buurt (Haacht GR128)



    Corona tijden geven wat tijd om creatief en sportief bezig te zijn!
    Mijn excuses als ik het forum hier volduw met filmpjes, de combinatie film-video is wel erg fijn om te maken!
    Much to learn I still have!

  • #2
    Re: Nogmaals wandelen in de buurt (Haacht GR128)

    Je bent echt wel een wandelaar,,, Weer een mooie film om naar te kijken, montage zeer mooi gedaan net als de passende muziek weer.
    Dit keer heel mooi gebruik gemaakt van de foto-overgang naar video (1:27) wat ik ook mooi vind is dat je wat meer gebruik gemaakt hebt van de DOF die je met jou camera (sony A7 dacht ik) kan bekomen.
    Zelf heb ik geen 'full-frame' camera waar ik video mee maak, misschien moet ik dat toch ook nog eens overwegen om de Sony A6000 te vervangen door een A7 II?
    Hobby video maker
    www.allride.be/gibvideo

    Comment


    • #3
      Re: Nogmaals wandelen in de buurt (Haacht GR128)

      Thanks Gibphoto! Het blijft leuk, ook al tijdsintensief, om te maken :-)
      Ivm de full-frame : ik schoot deze keer iets meer met de 85mm, vandaar wellicht het DOF gevoel.

      Ik kan de A7III en wellicht ook de A7II aanraden. Als ik me niet vergis komt er een nieuw model aan, wat de A7III wellicht ook interessant zal maken qua prijszetting ?
      Much to learn I still have!

      Comment


      • #4
        Re: Nogmaals wandelen in de buurt (Haacht GR128)

        Nieuwe modellen zijn niet bij te houden @Blasphemy, maar ik ben niet iemand die het laatste nieuwe in huis moet hebben,,, zo fotografeer ik nog steeds met de Nikon D200 welke ik nog steeds super vind (vooral ook om zijn CCD sensor).
        Maar wat ik lees is dat de A7II net wat beter om springt met low-light (???) en ik gebruik nu de A6000 ook alleen in low-light condities. Voor mijn normale video opnames gebruik ik de Canon AX-20 (welk ik een super toestel vind, zij het max 1920x1080 maar daar ik toch niet in een hogere resolutie aflever is dat voldoende. Al moet ik zeggen dat het soms handig is (zoals met de GoPro en de Drone om opnames in 4K te hebben.
        Maar ik vind (als uiteindelijke resultaat) 1920x1080 voldoende...
        Hobby video maker
        www.allride.be/gibvideo

        Comment

        Working...
        X