Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosanemonen in Park Ter Loo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bosanemonen in Park Ter Loo

    Vorige maand bezocht ik Park Ter Loo om te kijken wat het te bieden had op vlak van voorjaarsbloeiers.
    Ik kwam in een paradijs terecht van bosanemonen... en dit zo dicht bij huis.

    Nogmaals werd ik herinnerd hoe belangrijk het is om je lokale natuur te kennen,
    laat dit ook één van mijn beste tips zijn voor landschapsfotografie.



    Bedankt voor het kijken en jullie feedback!
    Tot de volgende
    Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.


  • #2
    Re: Bosanemonen in Park Ter Loo

    Mooi en dank voor het delen, zelf ben ik geen (nooit geweest) natuurfotograaf, te minste als je mensen niet bij de natuur rekent
    Maar mooie opzet van de video, op een paar technische puntjes na, op momenten loopt je horizon een beetje af en persoonlijk had ik net iets meer macro opnames erbij gedaan zodat we het bloempje in zijn volle pracht konden aanschouwen.
    Maar dat zijn minimalen opmerkingen en overall vind ik de film wel mooi weggezet.
    Hobby video maker
    www.allride.be/gibvideo

    Comment


    • #3
      Re: Bosanemonen in Park Ter Loo

      Bedankt voor je input Gibphoto!
      Deze opmerkingen neem ik zeker mee voor de volgende video
      Mijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.

      Comment


      • #4
        Re: Bosanemonen in Park Ter Loo

        Leuk maar je bent zelf tè veel in beeld..?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Bosanemonen in Park Ter Loo

          Bosanemoon is vrij algemeen op de hogere zandgronden maar ook vaak uitgeplant in stinzenmilleus zoals parken en kasteelgrachten. Waarom je verhaal in het Engels?
          Ik ben het met Bouk eens, beter je zelf ondergeschikt maken aan je onderwerp.
          Last edited by Binnenuit; 27 mei 2021, 09:17.

          Comment

          Working...
          X