Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Air Power

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Air Power

    Het is zeer lang geleden dat ik nog iets gepost heb op BD.
    Heb eerlijk gezegd ook gewoon veel minder tijd om mij bezig te houden met fotografie...

    Tijdens de lockdown wat meer tijd, en daarom ben ik dan maar eens door mijn foto/video archief gegaan, en een compilatie gemaakt van de beelden die ik tussen het fotograferen door maakte op airshows en spottersdagen.
    Dit met de bedoeling om het airshowseizoen naar jouw woonkamer te brengen. Veel kijkplezier!

    Air Power!

    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: Air Power

    Mooie beelden, super scherp daarom ben ik wel benieuwd naar welke camera je gebruikt hebt?
    Hobby video maker
    www.allride.be/gibvideo

    Comment


    • #3
      Re: Air Power

      Oorspronkelijk geplaatst door Gibphoto Bekijk bericht
      Mooie beelden, super scherp daarom ben ik wel benieuwd naar welke camera je gebruikt hebt?
      Het is eigenlijk een mix van beelden van 4 verschillende camera's, de Nikon D7100, Nikon P330, een oude Sony Full HD camera en de Sony AX-53.
      Met die laatste zijn 80% van de beelden gemaakt.
      Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
      Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

      Comment


      • #4
        Re: Air Power

        Dank je voor de info, het viel me op dat de scherpstelling erg accuraat was, sony is daar uitmuntend is uiteraard.
        Maar dan nog is het mooi in beeld gebracht want bij dergelijke vliegtuigen is niet zo evident om ze mooi in beeld te houden.
        Hobby video maker
        www.allride.be/gibvideo

        Comment


        • #5
          Re: Air Power

          Oorspronkelijk geplaatst door Gibphoto Bekijk bericht
          Dank je voor de info, het viel me op dat de scherpstelling erg accuraat was, sony is daar uitmuntend is uiteraard.
          Maar dan nog is het mooi in beeld gebracht want bij dergelijke vliegtuigen is niet zo evident om ze mooi in beeld te houden.
          De ingebouwde stabilizer werkt heel goed...
          Zeker als je weet dat een aantal van de beelden gemaakt zijn met de AX-53 op de omgekeerde statiefvoet van mijn telelens tijdens het fotograferen.
          Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
          Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

          Comment


          • #6
            Re: Air Power

            Mooi gedaan
            De Sony AX53 heb ik ook nog even gehad en terug omgeruild
            Wel een makkelijk toestelletje en zeer compact, en inderdaad een zeer goede stabilisatie van de lens die ik bij huidig toestel toch wat mis

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Air Power

              Mooi hoor, wat is dat Russisch toestel toch prachtig hé

              Groeten,
              Raf
              Instagram

              Comment

              Working...
              X