Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Video-set met hoogtestatiefanalyses voetbalwedstrijden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Video-set met hoogtestatiefanalyses voetbalwedstrijden

    Hello,

    Voor onze voetbalacademie zijn we op zoek naar een videocamera en degelijk hoogtestatief om wedstrijden vanop de zijlijn (jeugdvoetbal, max 45m ) te filmen vanop ca. 7m hoogte.
    Onze vorige set die al wel op leeftijd was, is helaas gestolen.

    We zoeken een 'betaalbare' camcorder die:
    1) lichtsterk is (avondwedstrijden)
    2) volledig te bedienen is via wifi (met tablet/smartphone),
    3) grote beeldhoek heeft ( zo weinig mogelijk pannen)
    4) liefst 4k (maar geen absolute must)

    ons oog viel op een canon legria hg40/50, maar misschien weten jullie beter of liefst goedkoper clubbudget is niet eindeloos...

    Statief:
    1) ca 7m hoogte
    2) liefst een gemotoriseerd balhoofd/statiefkop dat via kabel of wifi kan bediend worden (pan en tilt)

    Prijzen van deze statiefen zijn niet van de poes. Ik zag als alternatief een 'lampenstatief' van falcon eyes, 7,3m hoog voor ca 150€ terwijl andere statieven rond 700-1000€ beginnen.
    Dit heeft dan wel een spigot-koppeling, maar daar moet volgens mij een mouw aan te passen zijn.


    Ik zie de vraag al komen "wat is 'betaalbaar?"
    Liefst hadden we de combo 'camera-statief-statiefkop' onder 2000€ gezien (maar dat is echt het maximum) we hopen het rond 1000€ te kunnen....

    mochten er ervaringsdeskundigen zijn.... ik hoor het graag

  • #2
    Re: Video-set met hoogtestatiefanalyses voetbalwedstrijden

    Als je echt bij low-light goed wil kunnen werken zou ik voor de SONY A7 of (als het budget wat minder is) de A6500 gaan,,, alle mogelijkheden die je aanhaald zitten al meteen in de camera ook,,,
    Hobby video maker
    www.allride.be/gibvideo

    Comment

    Working...
    X