Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sd kaart stuk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sd kaart stuk

    ik heb een sd kaart die altijd vraag om te formateren: hij geeft de melding: de schijf in station d moet geformateerd worden wil u die nu formateren?
    Ik heb hier echter nog video bestanden opstaan die ik nog niet op mijn pc heb ingelezen. Iemand een idee hoe ik die bestanden er toch afkrijg?
    Alvast bedankt
    Sony A550 18-55 en 55-200

  • #2
    Re: sd kaart stuk

    Is dit SD kaartje nog in de camera?
    Heb je het probleem ook als je de SD kaart rechtstreeks met de PC verbindt via een kaartlezer?

    Anders : Hier
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: sd kaart stuk

      nope kan de kaart nergens meer lezen, niet in toestel niet in kaartlezer...
      Sony A550 18-55 en 55-200

      Comment


      • #4
        Re: sd kaart stuk

        Ik vrees het ergste.
        Dat kan bvb gebeuren als je een geheugen losmaakt zonder eerst veilig los te koppelen.
        Dan is het meestal nog goed voor de vuilbak.
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: sd kaart stuk

          Probeer desnoods de optie formatteren, en gebruik dan recovery software om het te recupereren.
          Maar weet niet of dat werkt hoor. De kans zit er in ieder geval wel in.

          Comment

          Working...
          X