Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PlayMemories Home

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PlayMemories Home

    Beste,
    Nu de herfst en winter aankomt ga ik mijn videos van mijn Sony camcorder DCR TRV33E overzetten naar mijn pc om verder te bewerken. Daarvoor heb ik het programma PlayMemories Home van Sony nodig.
    Vroeger heb ik daarmee nog gewerkt en stond dat op mijn pc maar nu wil ik het terug downloaden maar krijg steeds het kader waarin staat: Kan niet installeren omdat er een programma of installatieprogramma
    gekoppeld aan PMB of PlayMemories Home geactiveerd is. Nochtans zie ik niets staan in mijn Revo Uninstaller en ook al geprobeerd langs administrator te downloaden maar niets helpt. Zou wel graag deze videos
    willen overzetten daar er enkele van emotionele waarde tussen zijn.
    Kun je mij helpen om dit programma te downloaden.

    Dank bij voorbaat

  • #2
    Re: PlayMemories Home

    De laatste versie: http://support.d-imaging.sony.co.jp/.../en/index.html
    groeten

    Comment


    • #3
      Re: PlayMemories Home

      Hallo,
      Ben er nog altijd niet uit om mijn video's verder te bewerken en Play Memories Home is nu op mijn pc geinstalleerd maar met een I-link kabel of met een USB kabel
      van mijn camera naar mijn pc herkent hij mijn camera niet in Play Memories. Weet jij soms wat er misgaat?
      Dank bij voorbaat

      Comment


      • #4
        Re: PlayMemories Home

        Is het geen driver probleem voor de usb ?
        Normaal als ik de Sony aansluit start bij mij automatisch PlayMemories Home op om de video's te downloaden

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: PlayMemories Home

          Ze beschrijven bij Sony een oudere software - PMB 2.0 - https://www.sony.com/electronics/sup...icles/00031429 lees daar eens even.



          het lijkt er wel op dat je videorecorder niet herkend wordt als een video-toestel door een ontbrekende driver. Blijkbaar moet je snel zijn als je de 32-bit versie nog zou nodig hebben!
          Ze beschrijven een driver die nodig zou zijn voor XP en zo - om die media binnen te kunnen trekken. Zoek M.a.w. of er niet iets extra's moet bijgeinstalleerd worden om de videocamera te herkennen als videocam.
          I-link is firewire - ik verkies de generieke term boven de merktermen (ik wordt dus zot van DX en FX, en FE en E-mount...).

          Dat is nog met DV-tape de vraag is of windows10 dat nog aan kan... Onder linux kan je zoeken naar dvgrab - https://linux.die.net/man/1/dvgrab - sony heeft nog USB-drivers, u zou die kunnen proberen, maar ik vrees er wat voor... (dat ging maar tot vista).

          Eens je de streams hebt - kan je die op een medium zetten en verder gaan in windows - een DV-stream blijft onder alle platformen bruikbaar.

          Comment


          • #6
            Re: PlayMemories Home

            Misschien vind je hierin de oplossing


            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X