Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlaagde prijs!HP 850, 8x optische zoom, 4.1 mp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verlaagde prijs!HP 850, 8x optische zoom, 4.1 mp

    Aangeboden: HP photosmart 850
    Prijs: 400 350 euro

    Zoek jij een digitale camera met de mogelijkheden van een spiegelreflexcamera en het gebruikersgemak van een compact camera, dan is dit een ideale camera voor jou!



    Een camera met deze specificaties vind je niet voor zo weinig geld! 4.1 megapixels, 8x optische zoom (56x digitaal) (pentax lens), macrostand. Met deze camera kun je op een hele makkelijke manier foto's van professionele kwaliteit maken. Heel gebruiksvriendelijk en toch ruime mogelijkheden om instellingen manueel te wijzigen. Door de slr zoeker zie je precies wat er op je foto komt. Je kunt de foto makkelijk lichter of donkerder maken (belichtingscompensatie) en er zijn tal van verschillende programma's. De camera is inclusief degelijke tas van case logic.


    Specificaties Display: LCD-scherm (inches) 2 Display (projector) / Technologie TFT actieve matrix Video-ingang / Type Digitale camera Video-ingang / Digitale video-indeling MPEG1 Audio-ingang / Type Microfoon Flashgeheugen / Model SD-geheugenkaart Video-ingang / Indeling stilstaande beelden JPEG Optische sensor / Type optische sensor CCD Zoeker / Type Zoeker Elektronisch Audio-ingang / Microfoontechnologie Elektreetcondensator Zoeker / Kleurondersteuning van Zoeker Kleur Lenssysteem / Type Zoomlens Lenssysteem / Lensopening F/2.8-3.1 Lenssysteem / Min. focuslengte 7.6 mm Lenssysteem / Max. focuslengte 61 mm Cameralichtflits / Type Uitklapflitser Optical Zoom 8 x Belichtingsparameters / Opnamewijzen Landschap, Portretmodus, Actie Video-ingang / Speciale effecten Zwart/wit, Sepia Optische sensor / Optische-sensorgrootte 1/1.8" Video-ingang / Opnamemode Beeldraamfilmmodus Display (projector) / Formfactor display Ingebouwd Cameralichtflits / Rode-ogenreductie Ingebouwd Optische sensor / Sensorresolutie 4.1 Megapixel Afmetingen & gewicht / Breedte 11.4 cm Afmetingen & gewicht / Diepte 8.5 cm Afmetingen & gewicht / Hoogte 8.3 cm Afmetingen & gewicht / Gewicht 380
    Testfoto:
    Fotograferen; De kunst van het weglaten!

    http://zeerob.fotopic.net

  • #2
    is dit nieuw of 2e hands ? want in de carrefour staat hij deze week ook voor 399 euro ?

    http://www.hypercarrefour.be/Images/ImageDB/PromotionPdf/Hyper/nl/NL_20040205_11471.pdf
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      tot mij spijt moet ik zeggen dat ik dit ook heb gezien vandaag
      erg hé , dat de prijzen zo erg zakken
      NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

      Comment


      • #4
        en dat heb ik weer

        Dan zit er niets op dan de prijs wat te verlagen, ik maak er 350 van inclusief tas. Voor Nederlanders (waar dus geen carrefour is) is dat natuurlijk weer mooi meegenomen!

        Fotograferen; De kunst van het weglaten!

        http://zeerob.fotopic.net

        Comment

        Working...
        X